Ik moet het toch zeggen! De nieuwe special K sucks!! Bah bah bah Sinds mijn jeugd deze gegeten met plezier en overlaatst neem ik nog een hap en meteen proefde ik iets verkeerd. Het smaakte vies en naar suiker zoals frosties. Ze zijn heel hard en smaken deels naar karton Nu blijkt dit het nieuwe recept te zijn en komt de originele niet terug ik at heel veel deze ontbijtgranen dus is toch wel een hele vervelende verandering want ze zijn echt niet te eten Nog iemand die dit jammer vind? Hadden ze toch de oude kunnen houden en de nieuwe gemaakt dan konden we nog kiezen
Misschien een idee om een klacht in te dienen. Als maar genoeg mensen klagen dan veranderen ze het misschien weer.
En wat vind je van de huismerk 'special k'-varianten? Ik vind die van Hoogvliet en Jumbo ook lekker, Albert Heijn niet. De echte is mij een beetje te duur, zeker als je kijkt naar de grote bakken vol die ik weg-eet 's morgens
Heb nog nooit geproefd van de andere soorten erg he! Zal ik nu wel moeten doen om een nieuwe vaste te kiezen. Ik at dit dus altijd zonder melk gewoon zo droog in een kom elke keer als ik zin had in iets lekkers en ongezond. Heb een maagverkleining en van snoep word ik vaak ziek dus at ik elke keer een kom s.k Nu moet ik me tijdelijk op cracotten gaan storten.