Special K

Discussie in 'De lounge' gestart door Anais, 19 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    Ik moet het toch zeggen!
    De nieuwe special K sucks!! Bah bah bah
    Sinds mijn jeugd deze gegeten met plezier en overlaatst neem ik nog een hap en meteen proefde ik iets verkeerd. Het smaakte vies en naar suiker zoals frosties. Ze zijn heel hard en smaken deels naar karton

Nu blijkt dit het nieuwe recept te zijn en komt de originele niet terug :(
    ik at heel veel deze ontbijtgranen dus is toch wel een hele vervelende verandering want ze zijn echt niet te eten :(

Nog iemand die dit jammer vind?
    Hadden ze toch de oude kunnen houden en de nieuwe gemaakt dan konden we nog kiezen :(

2. rums

rums Niet meer actief

Misschien een idee om een klacht in te dienen. Als maar genoeg mensen klagen dan veranderen ze het misschien weer.

3. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    Zou fijn zijn als ze dat deden :) maar zo een grote bedrijven doen dat niet snel denk ik ?

4. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

En wat vind je van de huismerk 'special k'-varianten? Ik vind die van Hoogvliet en Jumbo ook lekker, Albert Heijn niet. De echte is mij een beetje te duur, zeker als je kijkt naar de grote bakken vol die ik weg-eet 's morgens :D

5. Ganzje

Ganzje Actief lid

5 nov 2012
    264
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ahhh ben dus niet de enigste .... Vind er ook geen drol meer aan, zonde he !

6. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Oh da's jammer.. Heb ze al heel lang niet meer gegeten, maar vond ze wel altijd lekker..

7. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik eet altijd die van het c1000 huismerk, chocola :D

8. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    Toch gek dat ze aan lucht en suiker nog iets kunnen veranderen :D

9. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt

Heb nog nooit geproefd van de andere soorten :) erg he! Zal ik nu wel moeten doen om een nieuwe vaste te kiezen. Ik at dit dus altijd zonder melk gewoon zo droog in een kom elke keer als ik zin had in iets lekkers en ongezond. Heb een maagverkleining en van snoep word ik vaak ziek dus at ik elke keer een kom s.k
    Nu moet ik me tijdelijk op cracotten gaan storten. :)

Deel Deze Pagina