Onze jongste [2½] heeft net zelf haar haar geknipt :x. Mevrouw mist nu dus een flinke pluk. Hier kan ik echt van balen.... Ze zat al een tijdje te knippen in een stukje papier....ik let even niet op en ze gaat verder met haar haar. Ze is gelukkig flink geschrokken, dus hopelijk doet ze het niet meer.
Hihi....Sorry, ik snap dat het echt niet leuk is, maar moet eer ook wel een beetje om lachen Ik heb het vroeger zelf ook weleens gedaan en was daar toen ook van geschrokken en heb het nooooit meer gedaan. Alleen nog maar van mijn poppen 'want', zei ik dan 'dat groeit toch weer aan?!'
Ohh ik heb dat vroeger ook wel eens gedaan en 2 van mijn meiden ook, als het heel erg opvalt is dat flink balen maar groeit wel weer aan. die van mij knippe soms overal in trouwens, in hun pyama truitjes bijvoorbeeld
Hier ook! De oudste had ook bij zichzelf een heel mooi kapsel gemaakt...NIET! Maarja..volgens mij doen alle kids dat wel een keer Mijn man vertelde dat hij vroeger zijn wimpers eens heeft afgeknipt!
Ze heeft "gelukkig" aan de zijkant van haar hoofd geknipt. Haren nu maar de andere kant op kammen en een speldje erin. Haar zus heeft ooit eens een stuk aan de voorkant eruit geknipt....dat was niet te verbergen. Kan er nu ook wel om lachen...heb het haar nog even bewaard [kan ze even aan haar vader laten zien wat ze gedaan heeft] en een "mooie" foto gemaakt voor later.
Ik moet er ook wel om lachen want wij hebben nog een foto van mijn zuster die toen 4 was en die hetzelfde geintje had uitgehaald.Als je die foto ziet komje niet meer bij,mijn vader had die foto trouwens genomen want mijn moeder was te woest om er de humor van in te zien. Is toch lief van je dochter! Kattekwaad hoort erbij mam
Oh oh oh, hier woont ook een kapstertje in spe... 3 weken geleden was Ilse net even wat eerder wakker dan wij en ze was vast in de badkamer, toen de deurtjes van de kastjes lawaai maakten ging ik er als een speer heen. Te laat, overal blonde krulletjes en een super-onschuldig koppie: mooi he memmie? Ilse is kapper! Gelukkig viel de schade nog mee en door de krullen valt het nauwelijks op. Groet van Kiki
whaaa dat is een nachtmerrie voor elke mama gelukkig heb ik het (nog) niet meegemaakt maar mijn buurmeisje had het wel gedaan en 3 dagen voor ze bruidsmeisje moest zijn een hap eruit wat je idd niet kon verbloemen