Oehh, zo fout maar heb zin in een kaassoufle, maar ja, kan moeilijk in de snackbar vragen of deze au lait cru bevat ? Weet iemand dit ? En dit weekend verjaardag, staat altijd kruidenkaas op tafel. Kan dat zonder zorgen gesnoept worden? Wil geen argwaan trekken door naar de verpakking te vragen...staat zo raar hihi
Nou, een kaassouflé wordt natuurlijk gefrituurd hè, dus elke rauwmelksebacterie die er eventueel in zou kunnen zitten is dan hartstikke dood. En kruidenboter kan je ook gewoon eten hoor, niks aan het handje.
De meeste kazen die hier verkocht worden mag je gewoon eten, alleen de echte Franse kazen zou ik even nakijken.
in een kaassoufle zit geen rauwmelkse kaas en al zou het erin zitten hij wordt verhit dus no problem. de meeste kruidenkazen zijn ook gewoon veilig. au lait cru is vaak ook maar paar dagen te bewaren
Oeh..hij was lekker , was zeker 5 jr geleden dat ik dat gegeten heb....helaas was ie snel koud, ik at 'm buiten en dat word de inhoud al zo hard..maar de hond vond t laatste stukje ook lekker hihi. voor herhaling vatbaar hihi
in principe kun je alles wat voorverpakt in de supermarkt verkrijgbaar is gewoon eten, dit is allemaal met gepasteuriseerde melk gemaakt. Dat hanteerde ik als regel omdat je daarvan zeker weet dat het mag.
ben blij dat ie lekker was! ik heb eergisteren nog een half pak brie op.... idd de meeste kazen en brieen die hier verkocht worden zijn veilig. alleen als ie ECHT uit frankrijk komt dan is het verstandig om even te kijken of ie van gepasteuriseerde (???) melk is gemaakt....
Zou ook een beetje dure kaassoufle worden als ie van rauwmelkse kaas gemaakt was Rauwmelkse kaas is over het algemeen een fijnproeverskaasje of iets van een kaasmakerij die nog zelf kaas maakt oid.