Hallo, Over 3 weken wordt onze kleine meid een jaar. Sinds afgelopen weekend is het drama, huilen, krijsen, schreeuwen en zover wij kunnen beoordelen zonder reden. Ze heeft wat verhoging gehad het weekend, maar dat is over, is wel wat verkouden maar niet dramatisch en normaal zien we dit gedrag dan ook niet, heeft niets aan de oortjes want dat is al gecontroleerd, maar echt ontroostbaar krijsen tot overstuur toe. Ook op schoot is ze niet stil te krijgen om dan ineens weer poeslief te zijn tot er weer zo'n omslag komt en dat kan binnen het half uur...... Is er rond deze periode een sprongetje en zo ja hoe lang duurt dat dan, want moet eerlijk zeggen dat ik er op deze manier geen lol aan vindt... Dat ze hangerig is alla, maar dat krijsen de hele dag door... Als ik me dan instel op een dag bank samen met een hangbaby dan blijkt ook dat hem niet te worden; ze slaat om zich heen, gooit zich naar achter en trekt aan je haar. Herkenbaar???? (ik hoop het eigenlijk niet voor anderen maar zou wel opgelucht zijn als we niet de enige blijken te zijn met een mini terrorist)
Denk dat je meer reacties krijgt als dit in de baby en dreumes gedeelte staat. Maar kan het zijn dat er tanden/kiezen doorkomen? Eet ze nog goed? Heb je al eens een zetpil geprobeerd?
Volgens mij heb je zowel rond elf maanden en rond 14 maanden een flinke sprong. Hoe dat precies ging, weet ik niet meer. Maar indd kan je dit beter bij baby/dreumes neerzetten, dan krijg je vast meer herkenning!