Cocko. En staartjes,knotjes 2 vlechtjes enzo? Dat gaat toch wel? Oh en dl heeft ook aan 1 kant minder haar invlechten is aan die kant wat lastiger maar lukt wel hoor. je moet zorgen dat je dunne strengen erbij pakt, dan zit hij netter dan bij grote plukken.
Haha coupe de troep..die is wel goed ja. Ik doe nu af en toe een klein los vlechtje aan 1 kant.. maar dat is de kant waar meer haar zit.. het is gewoon niet mooi om het los te houden. Ikdus: ja zal een foto plaatsen hoor!
Wat ik laatst las van een kapper is de shampoo mengen met een half glas water dan schijnt t minder snel vet te worden.
Als elastiekjes ed er trouwens snel uitglijden, dan kun je ook van die kleine rubbertjes gebruiken ('beugel-elastiekjes'). Die blijven veel beter zitten. Ik maakte vaak van die visnet-staartjes daarmee.
Die krullen!! Miss T: prachtig haar heeft je dochter. Ik kan wel 2 knotjes maken maar die zijn dan echt klein en moet dan alles vastzetten. Als ik iets laat wegspringen, springt alles binnen no time los.. Nu dus vaak 2 staartjes of los met 1 vlechtje en een haarband en speldje. Maar dat laatste is ook geen succes meer
Bedankt voor alle complimenten. Lief van jullie. Haar krullen zijn inmiddels iets minder. Ik vind het ook wat onverzorgder als ze de hele dag naar school gaat. Dan zit het binnen no time als coupe de troep. Die elastiekjes waar Arevinol het over heeft, zijn ook handig (denk ik). Ik heb ze hier liggen, maar ik krijg ze niet in. Cocko, kun je niet eens een vriendin vragen of ze je helpt? Soms is het een handigheidje.
https://www.google.nl/search?safe=images&client=ms-android-hms-vf-nl&hl=nl-NL&biw=360&bih=393&tbm=isch&sa=1&ei=UAcqU_jzCcjAtQbf2oCoDg&q=kapsels+kort+haar+kind&oq=kapsels+kort+haar+kind&gs_l=mobile-gws-serp.3..0.72324.75684.0.76677.11.8.1.2.2.2.424.1543.1j1j4j0j1.7.0....0...1c.1.37.mobile-gws-serp..3.8.1709.3q-PBYBlfqU#biv=i%7C1%3Bd%7Cxd8tc1YUTSLymM%3Ape ik vind dit kapsel wel leuk
En hier staan ook leuke kapsels tussen: Kletsmama.nl! • Toon onderwerp - voor de meisjes...''haartjes topic''
Hier resultaat. Ze heeft er niet erg veel af gehaald omdat het volgens haar niet te kort moest. Geen laagjes geknipt.. alleen korter. Denk alleen dat het blijft zoals het was (los haar dat gaat slierten)