kapsel dochter

Discussie in 'De lounge' gestart door tuc, 6 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Mijn nicht heeft afgelopen week een haarband vlecht gemaakt bij m'n dochter en die heeft van zondagmiddag tot en met dinsdag in haar haren gezeten ;) . Dinsdag hadden we ons verslapen (8.12 uur toen ik wakker werd!) dus ik had weinig tijd, gauw nog wat lak erop gedaan en het zat eigenlijk nog goed.
    Echt ideaal!

Maarja ik ben zelf ook niet zo handig moet ik zeggen... Verder gewoon bij m'n jongste (waar het maar niet wil groeien) ook scheiding aan de zijkant en dan één staartje half aan de zijkant...

2. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Nee hoor, haar haren zijn lang genoeg, doordat je invlecht pak je er steeds plukjes bij.

3. tuc

tuc Niet meer actief

oke dat gaan we morgenmiddag maar eens op het gemakje proberen dan. Lekker filmpje op en kan ik ff mn gang gaan. Gewoon invlechten kon ik al, dus dit is gewoon een andere kant op vlechten.

4. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Hier wel wat langer haar maar even wat verschillende kapsels

PicsArt_1378637658191.jpg

5. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.541
    3.057
    113
    Ingevlochten vissegraad is ook leuk :)

6. tuc

tuc Niet meer actief

mooi allemaal...vind die 2 vlechtjes van opzij met die blauwe bloem super!

en offtopic...wat ga je ineens haaaard!!! Nog even en dan is de kleine spruit al bij jullie. :D

7. 2jees

2jees Niet meer actief

Die lengte is heel normaal toch? Ik doe meestal twee lage staartjes of kam het omhoog (met scheiding en rol er twee knotjes van, heel simpel. Of een scheef staartje hoe zeg je dat, met alleen het bovenste haar haha.

8. 2jees

2jees Niet meer actief

Ik spuit wel altijd ff nat ja, met de bloemenspuit ;)

9. tuc

tuc Niet meer actief

ja met alleen de bovenste laag haar vind ik ook leuk en dan de rest er los onder bedoel je toch?? Maar probeerde dat van de week en toen was het net zo'n anita:)....moet ff kijken wat daar misging haha.

10. Puck1

Puck1 Bekend lid

3 feb 2009
    979
    9
    18
    Twee staartjes, had mn dochtertje ook toen we het lieten groeien. Stond heel leuk, helemaal niet tuttig!

11. 2jees

2jees Niet meer actief

Ja dat bedoel ik, de rest los. Gaat we snel wat slordig staan ja ik vind staartjes leuker en knoetjes bovenop lekker pittig!

12. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Op youtube kun je heel veel filmpjes vinden die je leren vlechten. Kind voor de tv en iefenen maar. Ik vlecht haar meestal savonds in, beetje nat maken, schuim erin en de volgende ochtend zit het nog prima. Dag daarna heeft ze prachtige krullen dus kan het lis

13. 2jees

2jees Niet meer actief

Ziets bedoel ik. Komt van internet hoor! Ik maak t altijd iets hoger en strakker Bekijk bijlage 376149

14. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Zag het laatst bij de kapper ja.. Maar best lastig als je gewend andersom te vlechten.
    Voelt binnenstebuiten :)

Blijft wel heel mooi zitten daarentegen!

Enneh... Zo moeilijk is invlechten niet hoor.. Gewoon proberen :)

15. tuc

tuc Niet meer actief

ja zoiets wil ik morgen ff proberen.

16. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.541
    3.057
    113
    Ligt er maar net aan wat voor haar dr dochter heeft :)
    Als ik sochtends (nat) vlecht zit het smiddags al niet meer zo mooi
    pluist aan alle kanten :( mousse, haarlak heeft geen zin helaas

17. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.541
    3.057
    113
    Wat ook leuk is, knotjes van vlechten maken :)
    Ik doe wel eens een staart maken, van die staart 2 vlechten, die vlechten een beetje uit elkaar trekken en dan een knotje maken.
    Dus eerst de ene vlecht rond het elastiek draaien en dan de andere daar weer omheen.
    wel extra vast zetten met schuifspeldjes

kan prima als 2 knotjes ;)

18. 2jees

2jees Niet meer actief

Succes! gewoon een staartje maken en de laatste keer als je het elastiekje erom doet het haat er niet helemaal door doen. Ik doe altjd een leuk lintje erom, of een vrolijk (extra) elastiek.

19. tuc

tuc Niet meer actief

en zal van het weekend gelijk eens leuke haarspulletjes scoren...heb alleen wat simpele dingetjes.

20. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Action heeft heel veel leuke elastieken

Deel Deze Pagina