tnx...gaat hard hebben trouwens vorige week een leuke outfit voor hem gekocht...mag jij raden wat voor iets
als ik daarop google vind ik het niet. Vissengraad is een vlecht binnenstebuiten toch?? Tenminste dat krijg ik te zien. Ik bedoel dat je steeds tussen door van die kleine stiekjes indoet en dat plukje weer opnieuw deelt.
De Vissengraatvlecht 'fishtail braid' - YouTube Deze is wel handig voor een vissengraadvlecht
Onze dochter heeft ook schouderlang haar. Ik Wil het nog wat langer hebben, zodat ze een echt goeie staart (met alle haren er in) kan hebben. Nu valt er voor altijd nog wat uit. En door dit topic ben ik eens gaan googelen op invlechten en net geprobeerd. Lotte heeft zulk enorm glad haar, niet te geloven. Dit was het resultaat! Best oke toch? Helaas vallen er nu, een half uur later, al weer veel haren uit. Ze lijkt nu meer op ma Flodder .
Wat ik bij alyssa altijd deed (en nog soms doe) toen dr haar korter was was schuim er in en dan je ding doen. ik maak het altijd nat en dan eventueel schuim erin voor de stevigheid.
Aaaaaah gossie toch geen gordijn zeker? Heb nu al medelijden. Als je wil heb ik nog wel een schattig dalmatiër pak Hier trouwens geen bij geworden, was te klein
o balen van dat bijenpakje... haha neeee geen dalmatier... nou geen gordijn gekocht, die hadden we nog wel een schattig kieltje en een petje en zakdoek
Wat een leuke kapsels!!!! Heb nu al zin om dat bij onze dochter te gaan proberen. Al zal ik nog een poos geduld moeten hebben!! Want madam moet nog geboren worden. Mijn andere dochter heeft ook redelijk kort haar. Maar wilt het zelf altijd doen. Of ze gooit er een haarband in.
Verloren zaak dus haha Ja stond mega leuk maar paste zijn jas niet onder... Dus ja heel het effect weg En met die stiekjes, briljant!!!!
Lijkt haar haar op de foto nou zo scheef of is t ooit scheef geknipt? Anders voor t groeien eerst laten bijknippen.. Ideeën voor dit haar ; los met speldjes, halve staart, 2 staartjes of knotjes, etc. Volgens mij kan er al best veel
Duurt ff maar website gevonden Hairstyles For Girls - Hair Styles - Braiding - Princess Hairstyles Heb er wel mijn eigen draai aan gegeven