2 staartjes (haar in 2 helften verdelen en dan achter haar oren iedere helft in een staartje binden) 1 staart dmv 3 elastiekjes. Je pakt eerst van beide kanten vlak voor de oren het haar omhoog en bindt het bovenop vast. Dan pak je achter haar oren weer een deel haar omhoog en daar pak je het eerste staartje bij en bindt je het vast. En tot slot pak je dat staartje bij de rest van haar haar tot een staartje. Zo dus:
Leuk onderwerp! Ik ben ook altijd druk met de haartjes bezig maar hier ook nog van dat dunne gladde haar! Oefening baart echt kunst, ik krijg soms al complimenten!! Vind twee invlechten altijd erg leuk!
Ik heb nu ook van die mini elastiekjes (beugelstiekjes) maar die hoef je er toch alleen maar omheen te doen, bedoel dat je die er niet 2 keer om hoeft te draaien toch, daar zijn ze volgens mij veel te strak voor.
Dit is het haar van mijn dochter ( Via de iPhone kan ik maar 1 foto per keer er neer zeer dus hier onder zal ik foto's plaatsen van hoe zij meestal haar haren heeft )
Vaak heeft ze 2 invlechten ( deze is niet zo netjes meer haha normaal slaapt ze niet meer in de middag maar toevallig was ze hier nog wel even naar bed gegaan )
Dit heb ik soms ook, invlechten van beneden naar boven en dan een knot Vaak ook alleen de knot zonder invlecht ligt eraan hoe ik in de tijd zit in de ochtend
Of dit Maar ook weleens gewoon een simpele staart of twee staartjes of 1 staartje bovenop waarbij de rest van het haar los is of twee losse vlechten zonder invlecht
Ik vind ze juist heel los, ik heb van de kruidvat, zitten er zo 1000 in een zakje voor 2,99 je kunt ze er zelfs 6 keer om heen slaan, maar dat vind ik indd te strak, ( bij al het haar in 1 staart lukt het niet hoor dan kan ik ook geen twee keer erom heen slaan ! )
ik maakte vaak gewoon twee knotjes..of een losse invlecht aan de zijkant of een half staartje bovenop...om het haar uit het gezicht te houden eigenlijk meer niet. Stilzitten was niet haar kunst toen het zo lang was rond de 2 jaar...... ben wel blij dat haar haar snel groeit hahaha, nu gaat het makkelijker....
@ Hippo: Wat een mooie creaties allemaal zeg. Leuk! Mijn dochter heeft ook erg lange haren, maar ik heb 's morgens vaak niet meer de tijd om het nog uitgebreid te doen. Voorheen deed ik het vaak invlechten (1 invlecht, of 2), een visgraatvlecht etc. Binnenkort maar weer eens gaan doen, want dat is toch wel erg leuk aan dat lange haar.