Sylvano heeft gisteren de laptop van de bank gestoten resultaat kapot. Gelukkig alles opgeslagen op cd's dus niks kwijt. Maar nu zijn wij all risk verzekerd dus ook voor eigen schade maar wij hebben geen bon meer vd laptop dat kadaver is al 4 jaar oud. Krijg ik nu wel een vergoeding? Moet nog bellen hoor maar was benieuwd naar ervaringen
Verschilt tussen de maatschappijen. . Weinig van te zeggen dus.. Wel kun je ook een afschrift overhandigen als je dat wel hebt
Ik had dit een keer met een camera die van de bank gevallen was. Geen bon, maar ik kon via mijn bankrekening nog de pintransactie terughalen. Daar heb ik toen een screenshot van mogen sturen. Was via Ditzo. Wellicht is dat een optie voor je?
Bij de winkel waar wij onze laptop hebben gekocht blijft de aankoopbon ook in de computer staan. Misschien daar op vragen? Wij hebben m alleen niet gekocht bij een grote keten zeg maar
Je kan de fabrikant bellen en hun kunnen meestal aan het serienummer alles terug vinden en ik ben bij abn en dat gaat echt zoals in de reclame ha ha even belle en het werdt gestort geen bon voor nodig gehad, maar ze mogen er altijd om vragen.
Hier is het volledig kansloos zonder bon. Ze willen de aankoopbon en een onafhankelijk deskundig advies op papier betreft de schade. Als je dit in orde hebt betalen ze het aankoopbedrag uit.
Is dan echt heel verschillend per bedrijf... Onze tablet is kapot gegaan dochter had hem op de grond gelegd en ik stapte op de rand (liep met wat spullen in mijn hand) Zaten een paar flinke barsten in. Nieuw waarde was 360 euro en het ging 305 euro kosten om hem te maken. Nieuw is deze tablet goedkoper nu hebben wij 305 euro uitbetaald gekregen. Goed geregeld vind ik zelf.
Bij Interpolis hoefde ze geen aankoopbon maar achteraf kan je wel streeksgewijs uitgepikt worden en dan moet je wel een aankoopbon aan kunnen tonen.
Ligt eraan. Wij hebben gebeld en gezegd dat we geen aankoopbonnen meer hadden van al het gereedschap wat er in de schuur stond wat eruit was gejat. We moesten het soort vermelden, de nieuwprijs en hoe oud het goed was. We hebben duidelijk in de mail vermeld dat we geen aankoopbonnen meer hadden. Dan kunnen ze niet zeggen na een steeksgewijze controle: we willen de aankoopbonnen zien.
Ik had laatst hetzelfde en verzekering vroeg niet eens naar de bon. Komt ie toevallig van mediamarkt? Dan kun je de bon via de website opvragen.
Dan krijg je dacht ik de dagwaarde weer in plaats van de aanschafwaarde. Had dit ook met m'n tomtom, na 3 jaar nog 39 euro waard en dezelfde middag nog op m'n rekening. Moest de defecte tom tom 3 weken bewaren. Dit zal inderdaad per verzekering verschillen dus gewoon even bellen.