Wat een lekker jochie zeg! Vaak weet ik ook niet wat ik met zijn haar moet doen. Als ik er gel in doe heeft hij krullen en als ik dit niet doe is het stijl. Dus hier verschilt het van gewoon plat laten zitten tot een krullenkoppie. Ik vind het wel leuk als het een beetje wild zit...
Oh man oh man, wat een goed topic. Ik heb ook geen idee wat ik met zijn haartjes aan moet. Op zijn kruin staan echt van die lange plukken en voorop wordt het ook wat lang. Hieronder een picaatje. Ideeën? Hij is trouwens nog niet naar de kapper geweest. Ik dacht ook eigenlijk dat ze dat nog niet deden als de fontanel nog open was ... Oh ja... hij heeft altijd berg gehad, dus met gel ben ik ook altijd wat voorzichtig (geweest). Denk steeds maar dat het niet zo'n succes zal zijn met zijn huidje... Liefs, Josien
@ Josien: hahahaaa...bij jou ook zo'n lange kuif! Wat moet je ermee he? Maar eigenlijk ben je ook te trots en te blij dat t eindelijk groeit om het eraf te knippen! @ MvLiam: lekker jochie heb je zeg! Helemaal leuk ook dat kuifje, maar toen was hij nog wel wat jonger he? Ik doe het nu inderdaad wat vaker van die "spikes" zeg maar, dus niet 1 lange kuif maar wat rommeliger meerdere piekjes maken maar tsjeeee... wat dan met de achterkant? Daar smeer ik dan de overgebleven gel in en probeer ik wat meer volume te creëren, want om daar nou ook spikes in te draaien??? Maar doe ik het gewoon plat naar onder is het dus net een meisjes bob-kapsel! )heb helaas geen duidelijke foto van de achterkant...)
Kuifje?? Heb deze foto een maand geleden geknipt, en heb intussen zelf alweer de schaar gepakt... Heb overak de punten eraf gehaald, en ziet er netjes uit. Doe nu alleen een kuif aan de voorkant, liefst een beetje een schuine/rommelige. Hij heeft nig erg dun haar, en vraag me al een tijdje af wanneer ik hem mee naar de kapper kan gaan nemen.....
Ik vind het nu zelf niet zo mooi als het te lang wordt omdat Finn nog erg dun haar heeft...dus ik knip en scheer het nu zelf. NIet kaal ofzo...maar de achterkant en zijkanten 1 lengte en de bovenkant wat langer en dan knip het gewoon in model zeg maar... Hij heeft vaak een hanekam of als het net is geknipt stekels... En vaak laat ik het ook gewoon hoor...maar als het dan lang is vind ik het ook niet mooi. Zal morgen wel even kijken voor een foto!
Heb zo geen foto, maar mijn zoontje van 14 maanden heeft het bovenop ook erg lang en heeft super stijl haar. Toen het iets korter was maakte ik met gel altijd warrige stekels. Nu het te lang is voor stekels kam ik het een beetje opzij, maar wel een beetje warrig. Vind het jammer om af te knippen, vind zo'n koppie met lang haar over de oortjes zo grappig.
Eerst ook zwitsal, maar was er direct weer uit. Nu 'bibaboerderij kindergel', of gewone gel van mijn man die niet te sterk is.
Mijn kleine man is ook polletje piekhaar, maar zijn heeft vader heeft ontdekt dat je met haarlotion van DA ook een hele mooie kuif kan maken. Dat helpt tegen berg en de zachte kuif blijft mooi de hele dag overeind staan.
Heb nog een meid van anderhalf jaar in de aanbieding?! Wat een heerlijke koppies komen er voorbij zeg.
Roy heeft het meestal vrij kort met een kuifje. Op de foto is het al redelijk lang. Meestal is het ietsje korter. En ik gebruik gewoon papa's gel voor hem, anders blijft het niet zitten en blijf ik aan de gang.... Bekijk bijlage 65419