heey heey Liam is een week terug naar een kennis geweest die de tondeuse eroverheen heeft gehaald,, Liam had achter heel lang haar, kon er wel een staartje van maken, en bovenop helemaal niks bijna! nou is het mooi kort en allemaal gelijk, hopelijk groeit het nu ook mooi egaal terug Liefsz 8)
Ik gebruik Zwitsal gel maar vind 'm niet echt heel goed blijven zitten, maar doe er van tevoren Zwitsal haarlotion in (voor de geur) dus misschien ligt het daar aan. Heb nu ook die Zwitsal voor jongens Piratengel die blijft wel wat beter zitten. Tygo z'n kapsel: Hanekam maar het groeit als kool. Al 2 keer laten knippen en moet nu weer...
Dit is mijn ventje een paar dagen geleden. Ik doe wel eens Zwitsal gel in zijn haar, hij heeft bovenop een lange pluk en die doe ik dan omhoog als een soort mini-hanekam. Het zou van mij wel wat harder mogen groeien, maar alles afscheren durf ik niet zo goed... Maar wat een leuke ventjes allemaal, heerlijke stoere koppies hoor!!!
Piratengel van zwitsal is dus wel goed? De goeiemorgen haargel blijft niet zo best zitten! Ik heb het kapseltje van mijn mannetje vanmorgen geprobeerd met gel naar achteren te kammen ipv een kuif, maar het probleem is dat hij een kruintje op zn achterhoofd heeft zitten en het haar groeit dus naar voren en zodra ik dat naar achteren probeer te krijgen blijft het als een soort "dakje' omhoog staan?! Ik kan er niks mee. Het is echt een pluk van ca 10/15 cm. Durf het niet zo goed af te knippen, ik vind het zo zonde!
Dames, Doen jullie het het haar van je kleintje knippen of scheren??? Mijn zoontje heeft niet echt dik haar maar wel lang haar en dat groeit heel snel....
Volgens onze kapper mag het bij hele jonge kindjes nog niet geschoren worden, de huid irriteert daardoor te veel...
Vind ik wel, beter als Zwitsal. Maar als je ECHTE goeie wil halen wat heel de dag blijft zitten, kun je het best normale gel halen maar ik doe z'n haren toch bij elke verschoning, lekker tutten!
Dank je! Mijn vriend en ik hebben ook allebei dik en veel haar, dus ik denk dat het er gewoon in zit...
Blauwe Jip & Janneke gel van de Hema werkt hier heel erg goed (voor een flink dikke kuif). Alleen na het slaapje 's middags is er vaak weer een nieuwe lik nodig, maar verder blijft het heel goed zitten!
hier ging er na 2 mnd al een mini tondeuse over heen, vind hij helemaal niet erg. nu word die elke 2 wk geschoren. onze mitch heeft een hanekam! http://mitch2009.com/Kapselfoto's.html
Jesse heeft krullen, en dat was voor mij wel even wennen, want z'n grote broers hadden dat nooit. Wel handig hoor, 't zit altijd goed eigenlijk, en ik kam het zelden. Ook kan ik het zelf knippen, want zelfs als je scheef knipt, zie je d'r echt niets van. Het krult toch alle kanten op. Wel vond ik het lastig dat z'n haar zo snel een rond ragebolletje werd. Maar daar heb ik iets op gevonden: langs z'n oren en van achteren knip ik het nu onderaan lekker kort, zodat hij alleen bovenop een leuke krullebos overhoudt. Staat heel leuk, net of er echt een modelletje in geknipt is.