kapsel jongetje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Druif78, 13 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Echt geweldig, al die kapsels. :D

Ik heb in ieder geval inspiratie op gedaan voor als Kenji's haar ooit nog gaat groeien. :p
    Nu heeft ie wel wát haar, maar het is zo blond dat je het bijna niet ziet. Het bewijs:

2. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    hahaha, moest ff lachen om hoe je neer had gezet over het bewijs van t niet zien doordat t zo blond is :D

Wel lekker ventje heb je om te zien (K)

3. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Ja, het is toch ook zo. :D
    Heel veel mensen denken dat ie nog hartstikke kaal is, maar hij heeft wel wát haar. :p

4. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    whaha, ja het is idd zo!! Maar ik zie dat ie wel wat haar heeft ja, ze moeten gewoon beter kijken :D

5. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Ik vind jouw zoontje trouwens super mooie krullen hebben! Het is sowieso een heel mooi kindje. :)
    Ik hoop dat Kenji mijn krullen, (en die van mijn vader), ook erft. :)

6. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36

Aahhh, dankje meis!! Word er helemaal verlegen van hihi:)
    Op die foto zijn t warrige droge krullen, vaak doen we er haarlotion in van zwitsal en dan dansen de krullen op zijn koppie whahaha...

Jullie zoontje krijgt heus nog wel zijn haartjes op zijn koppie, zal duimen dat het jullie krullen zal erven dan :p:)

7. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    @ Snoopy82: wat een leuk jochie met zo'n dikke krullenbos! Mooi om het lang te houden! Je ziet vaak dat t wordt kaalgeschoren omdat t "zo lekker makkelijk is"
    @Jusi: ons zoontje leek ook heel lang kaal hoor, hij is ietwat rossig dus je zag het gewoon niet zo. Nu het wat dikker wordt begint het te lijken.

8. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

hier zit zijn haar nog een beetje ok... maar we gaan volgende week toch echt naar de kapper!!

9. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    bijn mijn dochter heeft het heel lang geduurd voor ze wat met het haar kon..

Mijn zoontjes haar groeit daarintegen al heel hard haha

Links bijna een maand en rechts 4 maand (beetje rare foto geworden zo maar goed het is wel duidelijk:D)

Bekijk bijlage 65872

10. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Wat gebruiken jullie om het te laten groeien :D Ik wil ook speldjes en schuifjes en palmboomstaartjes!! Het groeit echt voor geen meter...

11. Niboma

Niboma Fanatiek lid

20 nov 2008
    1.439
    0
    36
    Vrouw
    Veluwe
    Nilo werd geboren met een hele bos (donker) haar, en inmiddels is het helemaal blond en vol met krullen. Hij is nu 2 keer naar de kapper geweest om het een beetje bij te laten knippen en uit z'n ogen te laten halen. Maar voorlopig laten we het nog lekker lang, want ik vind het zo schattig:D. Bovendien hebben m'n oudste 2 allebei boerenkool vlashaar gehad, dus ik geniet hier nog ff lekker van! Verder doen we er geen gel oid in, want hoe zwaarder het gewicht hoe minder krullen er zijn.

12. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Wauw Xandra! Dat is pas een bos haar! Dat zou ik ook koesteren ;)
    Lennylenn: aggosss... netjes gekamd.. en die blik erbij, heel wijs!

13. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Kijk hem eens zitten! Dat wordt een intellectueeltje later, ahahhah. Super leuk.

14. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    En dit is ons mannetje zónder gel en een dag nadat zijn haren waren geknipt. Helaas was mijn eigen kapper er niet en is hij door een ander geknipt, ik vind het echt niet mooi. Echt zo'n recht aan recht uit kapsel :(

15. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
  16. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Owwww ik snap wat je bedoelt. Ik vind het wel lief staan! Maar dat is denk ik niet de bedoeling...
    Misschien wat warriger maken met een wax of iets?

17. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    druif heb een meid dus kan niet mee kletsen maar zag dat jou zoontje rode haartjes heeft!!onze meid ook even spammen hoor

18. Chingy

Chingy Actief lid

28 apr 2009
    356
    0
    0
    Brabant
    Hier een foto van mijn ventje.
    Hij heeft nog niet zo heel veel haar dus kan alleen nog maar een hanekammetje maken :)

19. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Jaaaa, klopt! In de zon is het echt rood, terwijl ik t zelf meer rood/lichtbruin/blond vind. Ik krijg er wel veel complimentjes over! Ik vind het ook goed bij m passen, lekker ondeugend en eigenwijs!
    Tis toch best bijzonder he?
    Terwijl ik en mn man geen rood haar hebben!
    Mooie oogjes heeft je dochter! Ze springen er echt uit!

20. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    haha jah het is zeker heel bijzonder wij krijgen idd ook veel complimenten ja!!wij zijn ook alle twee niet rood maar t zit wel heel erg in de familie!!nou kzal niet meer lastig vallen hier t ging over jongens kapsels he haha!!wel leuk hoor om t zien!!fijne aaf liefs jeanne

Deel Deze Pagina