Wat zouden jullie doen??

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Tonneke, Apr 17, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

Mijn zoontje heeft een vorm van baby astma. Nou heeft hij al vanaf december steeds een ontsteking aan zijn luchtwegen waarvoor hij nu voor de derde keer weer een kuur voor heeft gekregen. De vorige keer toen het echt super met hem ging en ik hem naar het KDV bracht zag ik al een meisje met een flinke snotneus. Bingo 2 a 3 dagen later was hij weer behoorlijk aan het snotteren en ook nu heeft hij weer een luchtwegontsteking dus weer een kuur gekregen.

Ik weet dat kindjes op het KDV aangestoken worden en een verkoudheid vind ik ook niet erg maar mijn zoontje krijgt dus steeds een ontsteking en krijgt dan weer koorts en uiteindelijk belanden we altijd weer bij de huisartenpost in het ziekenhuis.

Zouden jullie een oppas voor thuis zoeken? Hij heeft het wel super naar zijn zin op het KDV maar wordt een beetje moe dat hij elke keer weer een luchtwegontsteking heeft.

2. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

Dec 26, 2007
    4,849
    0
    0
    Oei, lastig. Ik begrijp je helemaal. Mijn zoontje had tot afgelopen januari constant last van ontstoken neusamandel en oorontstekingen. De neusamandel is inmiddels eruit, dus sindsdien niet meer ziek geweest. Ook ik was altijd als de dood dat mijn zoontje in aanraking zou komen met verkouden iemand. Want je wordt er doodmoe van als je kind constant maar ziek is. Wij hebben er toch voor gekozen om hem niet opvang weg te halen. Na het eerste jaar wordt de weerstand hoger, grote kans dus dat je zoontje minder last zal krijgen van zijn luchtwegeninfectie. Hem van kdv halen en oppas zoeken zou ik zelf te drastische verandering vinden. Ik persoonlijk zou ik dus door de zure appel bijten.

Succes met je beslissing.

3. jada08

jada08 VIP lid

Jan 14, 2009
    7,567
    332
    83
    Kan me voorstellen dat je er over denkt om je kleintje daar weg te halen. Bedoel je dan trouwens een gastouder die bij jou thuis komt of ergens waar je kleintje heen gaat?

Volg je gevoel zou ik zeggen. Als je merkt dat je mannetje er erg veel last van heeft dan kun je het ind overwegen.

Share This Page