Wie is ook wel eens ze kind verloren in de menigte. En voelde een zich slechte een moeder hihi. Ik wel. Was samen met wat vriendinnen naar de Ikea. Vriendin een en ik gingen eten halen. Vriendin twee zou op letten dus niet. Ben nog nooit zo in paniek geweest, Ik zoeken zoeken. Grrr gelukkig binnen een paar min was hij weer te recht maar god wat een angst heb je dan pff. Of een keer met me ma in de Leen bakker, Dit is meer voor de peutertopic hihi. Hij liep me me moeder mee. En ze kijkt naar mij en weg is die. (Zo vlug kunnen ze dus zijn). Wij zoeken. Wat denkje dat meneer gedaan had. Hij zegt gewoon doodleuk mama ging me verstoppen voor jullie. Net drie was dat mannetje grrr. Dus wie nog meer?
ik ben zelf wel eens als klein kindje mn vader kwijt geraakt, heb er nu nog trauma's van.. maar kan iedereen gebeuren.. mijne loopt nog niet
Mijn man is als klein mannetje van een jaar of 4 eens écht kwijt geweest. Er was iets met de auto, z'n vader stapte uit om te kijken en hij stapt ook uit om te kijken wat z'n vader gaat doen. Was geloof ik niks ernstigs (achterklep open ofzo) en z'n vader stapt weer in en rijdt weg! Hij had niet gezien dattie uitgestapt was. Hele familie zat in de auto en achterin in het midden zat het autostoeltje van z'n kleine zusje, dus hij zat normaal een beetje verstopt aan de zijkant. Na 10 minuten (ze zaten al op de snelweg) zei z'n oudere broer opeens: Waar is V.? OEPS!!! Zij als een gek weer terug gereden, en toen stond hij daar, te huilen op de parkeerplaats Vet sneu, z'n vader schaamt zich er nog voor!
Ik ben onze meid nog niet kwijtgeraakt, maar ze was vorige week echt zoek in ons eigen huis . We hoorde niks en ze maakte geen kik. Na enige tijd zoeken hadden we d'r gevonden. Ze had ze zich tussen de bank en de muur verstopt (er is daar eigenlijk geen ruimte), en zat ze met een onderzetter te spelen, gekkie (dubbelgevouwen tussen de muur en de bank). Mijn ouders zijn mij wel een keer kwijtgeraakt (ook thuis). Mijn moeder stond in de keuken en ik was buiten op mijn 3-wielertje aan het fietsen, en ik bedacht toen dat ik wel naar oma kon fietsen (met 2 jaar), en had de poort stiekem open gemaakt. Mijn moeder helemaal in paniek en even later belde mijn oma naar haar op of zij niet iets kleins kwijt was . En mijn broer is ook een keer zoek geweest en die konden ze ophalen op het politiebureau. En mijn vader is mijn broer een keer ergens vergeten. Hij was ergens aan het buurten en mijn broer was lekker aan het spelen. Even later ging mijn vader weer naar huis en 10 minuten laten kreeg mijn moeder telefoon dat mijn vader iets was vergeten. Toendertijd waren er geen mobieltjes dus mijn vader kwam na een half uur thuis en had nog niks in de gaten, en mijn moeder boos/lachend vragen of hij niet iets vergeten was. Zegt hij ook nog NEE volgens mij niet. Maar hij heeft mijn broer daarna wel gewoon opgehaald .