Kapsel meisje: bob?!

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Lili81, 12 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tuc

tuc Niet meer actief

jaaa een bob is superleuk...met van dat dunnige haar vind ik lang haar echt geen zicht..je krijgt idd zo'n sliertig kapsel.

Ik vind een bob sowieso het leukste kapsel voor een meisje...mijn dochter heeft ook altijd een bob gehad, maar zij is (itt mij) wel gezegend met een dikkere volle bos en wil nu lang haar. Ik vind dat ik haar die kans ook moet geven. Ze heeft er blijkbaar heel geschikt haar voor. Maar ik blijf een bob het leukste vinden.

2. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Veel leuker zo, TS!

Mn dochter heeft ook heeel dun pluizig haar, maar er zit krul in. Ik heb het altijd in een staartje of 2 staartjes. Zou wel benieuwd zijn of het voller oogt als ik het korter zou knippen. Ze heeft alleen zulk wispelturig haar met krul achterin en steil van voren.

3. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Helemaal mee eens!
    Mijn dochter mocht van mij haar haar pas laten groeien toen ze het 's morgens zelf helemaal kon borstelen.

4. Lili81

Lili81 Fanatiek lid

26 sep 2009
    1.306
    0
    0
    Gisteren werd Lotte 2 jaar en ze heeft erg veel complimentjes gehad!! Was dus een goede keus haha.

Was even een stap en moest even een uurtje wennen maar nu zeggen we 'hadden we dat maar eerder gedaan!' :).

5. tuc

tuc Niet meer actief

Super!

6. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

22 aug 2008
    1.898
    0
    36
    in un schwon huiske
    Hartstikke leuk en m.i. niet te kort hoor!

Deel Deze Pagina