Echt ik ben het zo zat. De meeste van jullie weten vast wel dat ik een. Klein klein meisje heb. Maar kleding kopen is voor haar gewoon niet leuk meer. Ze zit nu net in maat 86 met 2,5 jaar en dat is nog een baby maat en dus vooral echt baby kleding het is gewoon niet leuk ze is 2.5 geweest en ze geeft zelf aan wat ze mooi vind en de baby kleding krijgt dus een "wil ik niet" bij maat 92 hebben ze zulke leuke dingen ook leuke kleuren en leuke prints dat wil ze ook maar de verzuipt erin. Waar kan leuke kleding kopen in maat 86 met vooral geen knoopjes meer rond de hals zonder knoopjes is het ook al minder baby
Next! Veel shirtjes zijn daar in ieder geval zonder knoopjes in de hals ed. En maten gaan van 3 maanden tot 4 jaar oid. Vind ze daar echt wel leuke, oudere kleding hebben in kleine maatjes.
Wij hebben onze erste echte kinderkleren bij de C&a gekocht... In mt86 Zo blij als je kunt zijn met een donkerpaarse trui en een donkerbruine trui. Ze leek meteen 2 jaar ouder! Snap precies wat je bedoelt.. Maar je bent er bijna!
Name-it heeft een peutercollectie van maatje 80 tot 104. Hun babymaatje gaat tot 74. Ik hoop voor jullie dat je wat leuke dingen gaat vinden samen
Ja bij next. Ik heb voor het eerst 2 t-shirts gekocht bij next in maat 80 en die zijn zonder knopen, knippertjes,.... Wel voor een jongen maar bij meisjeskleding zal dat wel hetzelfde zijn. De kleding voor de. Kleintjes is van 3maanden tot 6 jaar zie ik nu. Dus veel zal niet baby-achtig zijn
Ik vind dat veel duurdere merken wel leuke kleertjes in die maat hebben . Mijn oudste dochter was ook een kleintje (niet zo heel erg klein als de jouwe). En ook zij wou leuke kleertjes. Kijk ook eens op kleertjes.com
Mijn meisje wordt in mei 3 en zit nu in 92... Hiervoor ook gewoon leuke kleertjes kunnen kopen bij de simpele winkels zoals H&M, C&A, zeeman, vögele enzo...
Mijn jongste is ook niet zo heel groot (in verhouding tot zijn broer iig), maar ik vindt dat name-it in ieder geval voor de jongens veel leuke kleding heeft in zijn maat (nu ook net 86).
Heeeee ik ben dus niet de enigste...! Hier een dame van 2,5 met maat 80 en gaat heeeeeel langzaam richting maat 86 (ik koop al 86 voor d'r maar is nog best groot) en ik ben deze kleertjes ook zo ontzettend zat.. Ze hebben inderdaad al vanaf maat 92 zulke leuke kleertjes zelfde probleem met schoenen.. Bij maat 24 hebben ze allemaal mooie laarzen, ballerina's en slippers... Maar ook daarop moeten we wachten..... Ik leef met je mee..!
oh lijkt me frustrerend. maar internet? weet niet precies waar je dan moet zoeken maar denk dat je echt wel wat kunt vinden. ik koop heelveel kleren bij c&a maat 80 en meestal leuke jeans met een leuk t shirt. kan ook heel goed voor kindje van 2,5 en echt niet duur!
Ja schoenen leuk bij maat 22 ook niets te vinden. Broekjes vind ze zelf niet zo heel leuk maar de broekjes die ze heeft zijn maat 74 omdat ze anders gewoon van haar kont zakken. Bedankt voor de tips is zal eens zoeken.
Ik herken het probleem van mijn oudste..ik kocht bijna de hele collectie van bakkaboe. Die hebben nl hele leuke dingen t/m maat 86. Wat dat betreft vond ik het wel fijn..heb lang goedkoop kleertjes kunnen kopen..vanaf 92 worden ze duurder
Mijn dochtertje van ruim 2 jaar zit in 80/86 maar heb nooit problemen met kleertjes kopen, kan altijd wel goed slagen. Broekjes draagt ze niet graag, dus veel jurkjes, rokjes, maillots enz.
Zara!! Ik vind dat echt leuk je kan haar daar hartstikke stoer mee kleden maar ook ontzettend tuttig. Er zijn wel wat tshirts nog met knopen maar t ziet er niet baby achtig uit.
Heel herkenbaar mijn zoontje wordt over 3 maanden 3 en is nu eindelijk 86 cm. Koop blue system, tumble &dry en beebielove en dan slimfit. Past zelfs soms al in 92. Meisjes kleren zijn gelukkig vaak nog strakker, maar jongens kleding is vaak ook nog wat wijder... Deze merken vallen over het algemeen strakker. Succes!
hier ook 2 frummels waarbij het heel lang heeft geduurd voordat ze de babymaten uit waren. Soms passen klein vallende merkjes maat 92 al wel, babymaat 86 valt soms groter. Ook c&a valt klein, al kan ik daar lang niet altijd slagen. Bakkaboe vond ik ook zo`n leuk merkje (t/m 86) merk wat het opvolgt vind ik veel minder leuk.
Hoi Ik heb ook een klein meisje Maar ik heb bij de wibra zeeman hema leuke dingen gescoord maar die vind ik totaal niet babyachtig.... En de h en m misschien ?..