Kapsel van jullie dreumes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Jamie1983, 20 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jamie1983

Jamie1983 Niet meer actief

Mijn dochtertje is 13 maanden en is nog nooit naar de kapper geweest. Haar kapsel is momenteel nogal "wild":D en ik zit te twijfelen of ik met haar naar de kapper zal gaan. Ik vind `t leuk om op een gegeven moment ook staartjes/vlechtjes te kunnen maken, maar ik weet niet of het mooi zal groeien als ik het helemaal niet laat knippen?
    Wanneer zijn jullie voor `t eerst naar de kapper gegaan en hoe hebben jullie `t toen laten knippen?

2. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Hihi ik zou echt niet willen weten hoelang z'n haar zou zijn als ik zou wachten tot 13 maanden :D

Hier groeide het als kool en mijn moeder ( vroeger kappersopleiding gedaan ) heeft met 5 maanden geloof ik voor t eerst zijn haartjes geknipt. Sindsdien knip ik het zelf ongeveer iedere 3 weken.
    Het kapsel waarin ik het knip heb jij vast niks aan haha maar het is aan de zij en achterkant wat korter en bovenop wat langer. De ene dag heeft hij een kuifje en de andere dag een hanenkam. Ook als ik er een dagje eigenlijk niks aan doe zit het prima.

Persoonlijk zou ik haar haartjes wel laten knippen hoor, wordt t vaak wat voller van.

3. amber23

amber23 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.239
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij zijn met onze zoon met 8 maanden voor het eerst naar de kapper geweest. En moeten nu eigenlijk al weer zo snel groeit zijn haar. Toen hij er uit kwam had hij al een flink bos met haar we hoorden over al wat hebben jullie een schattig meisje. De kapster heeft het met 8 maanden niet echt in model geknipt maar meer er een stuk af. Omdat hij niet stil kon zitten was het moeilijk in model te doen.

4. SDonya

SDonya Niet meer actief

Wij zijn met onze dochter ook nog nooit naar de kapper geweest. Ik wil het laten groeien tot net boven haar billen. Het groeit helaas nog niet zo hard, het zit nu op schouderlengte maar het is heel dun en ongelijk.. Ook zit er totaal geen model in.. Zodra het een stuk over haar schouders is gegroeid ga ik er een model in laten knippen en verder laten groeien :)

Op deze foto heb ik haar haartjes in een donutknot gedaan.

5. SDonya

SDonya Niet meer actief

Zo zijn haar haartjes normaal als het los zit.. Ziet er nog niet mooi uit vanwege de rare lengte. Hierdoor heb ik haar haren altijd in een staartje(s) of knot

6. KnuffieQ

KnuffieQ Niet meer actief

Hier met 3,5 maand de eerste keer kapper is nu twee keer geweest en gaat komende afspraak met mij weer mee. Het groeit voller en mooier als je wel naar de kapper gaat krijg je niet zon piekerige wilde look van. Hier ook al heel snel staartjes en speldjes in. En nu zelf vaak dagelijks omdat ze op de fase zit dat de "pony" echte pony mag de kapper niet knippen van mij :D over op haar neus valt dus dan is een speler of staart noodzakelijk.

Wel gebruik ik kleine beugel elastiekjes die kunnen met slapen namelijk gewoon blijven zitten

7. KnuffieQ

KnuffieQ Niet meer actief

Helaas geen foto

8. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    mijn zoon is ook geboren met veel en lang haar, met 3 maanden al voor het eerst naar de kapper geweest ;) nu laten we het lang groeien, zal een kijken of ik een duidelijke foto heb

9. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    dit was een ruime maand geleden

10. Linana

Linana Niet meer actief

Ik denk dat het haar van mijn zoontje niet echt te vergelijken is met wat ik hier voorbij zie komen...
    Hij heeft licht kroezig haar wat in spiraalkrullen zit. Hij heeft een hele bos, lang haar. Dit lange zie je amper omdat alle krullen helemaal "inkrullen"
    Zijn neefje is 5 maandjes ouder en heeft dreads omdat anders het haar niet te verzorgen is op deze leeftijd

Heel wat anders dus als wat voorbij komt hier tot nu toe :p

11. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Dochter met ruim een jaar meegenomen naar de kapper. Haren waren ongelijk en aan de achterkant langer dan voor. Geen succes, kapper heeft de langste haren eraf geknipt maar ze vond het verschrikkelijk.
    Twee maanden geleden naar de kinderkapper geweest, dat ging heel goed. Model erin laten knippen, het was wel kort maar zodanig geknipt dat ik het alleen aan de achterkant recht af hoef te knippen af en toe, kan het gewoon verder doorgroeien. Staartje kan nu even niet maar ze heeft nu wel een mooie volle bos en niet van die gekke sprieten ertussen.
    Uitgebreide kapsels zit er sowieso nog even niet in, ze wil niet zo lang stil zitten en trekt halverwege de dag toch alles weer uit haar haar.

12. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.935
    3.945
    113
    Mijn dochtertje is voor het eerst geknipt met ongeveer 11 maanden, het werd echt zo piekerig. Toen had ze wel ineens een heel ondeugend boevepeuterkoppie :)
    Nu is het weer net zo piekerig maar er kan nu weer eindelijk een staartje in bovenop (als ze lang genoeg stil wil zitten) dus vind het ook wel zonde om weer te laten knippen..:)
    Maar het moet maar wel binnenkort want haar pony groeit in haar ogen, in haar nek krijgt ze van die gekke plukken en omdat ze op haar achterhoofd twee draaiwortels heeft zit het alle kanten op;)

13. Yil

Yil Bekend lid

16 mrt 2011
    919
    0
    0
    Ik werk part-time als office manager
    Onze meid had met 13 maanden pas net voldoende haar om er een speldje in te kunnen doen. Vorige maand voor het eerst naar de kapper geweest en alleen de sprieterige puntjes laten knippen. Het ziet er nu een stuk voller uit en ze heeft behoorlijke krullen aan de uiteinden. We kunnen nu korte staartjes maken als we willen, maar meestal heeft ze alleen een speldje van opzij in om het haar uit haar gezicht te houden. Het is niet echt een type voor staartjes ;) maar een echte tomboy :D

14. Buikje0

Buikje0 Fanatiek lid

24 nov 2011
    1.095
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier staat het haar ook alle kanten op, krijg vaak te horen dat hij al zo'n bos met haar heeft. Maar naar de kapper gaan hmm... nee nog maar even wachten, het voelt zo definitief.

15. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Hier ook heel lang dun piekerig haar gehad. Met zo'n 16 maanden voor de eerste keer geknipt, de gekke lange sprieten er af en een beetje de puntjes. Volgens onze kapster wordt het dan voller. Daarna rond de 22 maanden weer (eigenlijk alleen het matje in haar nek) en nu gaat ze na de vakantie weer (dus rond de 28 maanden). Ik wil het ook graag wat langer maar vind een beetje voller en op gelijke lengte belangrijker. Ze kan sinds 1,5 jaar een palmboompje schuin op haar hoofd en sinds zo'n 20 maanden 2 staartjes achter. Sinds kort ook 1 staartje op haar achterhoofd maar dat is echt maar een dun plukje nog, haha. Daarvoor deed ik voor de leuk altijd 1 baby clippie in. Echt model hebben we hier overigens nog niet, ''pony'' laten we bij de rest groeien.

16. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Hier kwam ze net van de kapper. En ze wilde niet op de foto, hihi

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      19,4 KB
      Weergaven:
      58
  17. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Zoontje van 11 maanden is inmiddels 5 keer bij de kapper geweest, eerste keer met een maand of 5-6.

Dochter is voor het eerst bij de kapper geweest met een maand of 14, toen een korte bob laten knippen. Inmiddels heeft ze het haar tot halverwege haar rug, haar pony wordt wel elke 6 weken geknipt.

18. Jamie1983

Jamie1983 Niet meer actief

Wat een leuke foto`s:)!!
    Grappig om te lezen dat er zo`n verschil zit in `t eerste kapper-bezoek!
    M'n man en ik hebben besloten om aanstaande vrijdag naar de kapper te gaan, hebben we toevallig allebei vrij. Ik zal dan ook even een voor- en na-foto maken;)

19. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Pfieuw, voorlopig nog even niet knippen hier. Toen Robin geboren werd, had ie een enorme bos met platinablond haar. En nog geen 2 weken later was ie kaal.

Inmiddels is het weer redelijk bijgegroeid, maar nog niet helemaal op de lengte van zijn geboorte. Hij heeft nog wel 2 of 3 hele lange haren :p

20. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    OMG te schattig gewoon!! Ik heb ook vaak een donut in, kan niet wachten om er 1 bij m'n dochter in te doen. Maar goed die is nog zo kaal als een knikker, kan dus nog heeeeeeel lang wachten :(

Deel Deze Pagina