Kapsel voor meid van 4 jaar

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Luja, 29 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Gewoon eerlijk zijn tegen je dochter en vertellen dat je je bedenkingen hebt over zo'n schuine bob (een meisje uit Kinley's klas heeft het ook zo geknipt en het staat haar ontzettend goed).

En b.v afspreken dat je samen naar de kapper gaan om te horen/kijken wat de kapper ervan vind.

Mijn kinderen mogen tot op zekere hoogte zelf weten wat ze met hun haar doen. Alleen toen mijn dochter tegen de kapster zei dat ze hetzelfde haar wilde als opa (die kaal is) heb ik er wel een stokje voor gestoken. Het eindigde toen met een hele korte bob en nu wil ze haar haar lang laten groeien net als Ariël. Het vervelende is dat ariël (de kleine zeemeermin) haar haren los heeft en ze dus ook haarbanden, speltjes en staartjes weigert.

2. Mary1981

Mary1981 Bekend lid

8 jan 2009
    772
    0
    16
    Mijn oudste had ook een tijdje zo'n schuine bob. Dus wel wat schuin maar niet zo extreem laten knippen. Vond ik erg leuk. Twee klipjes in bij de pony en klaar!

Hier wil ze het nu graag wat langer, vind ik wel jammer. Zo'n pittig kort koppie hebben maar weinig meiden en daarom vond ik het juist wel leuk :) . Lang is wel handig ivm staartjes maken (warm weer, zwemmen, sporten)

3. miesemies

miesemies Actief lid

25 mrt 2013
    374
    0
    0
    NULL
    NULL
    zou het niet direct in lage laten knippen maar een lengte houden. als ze er dan spijt van heeft groeit het snel weer aan. Gaat het goed kun je altijd nog korter doen. En bij een helemaal meiden staat kort haar ook heel leuk, er zijn echt leuke modelletjes die vaak veel beter staan dan lang haar.

4. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.063
    3.858
    113
    Een vriendinnetje van mijn dochter heeft een korte, schuine bob en dat staat echt heel leuk! Moet je wel een kapper vinden die dat goed kan knippen. Ik zou het gewoon doen, als zij dat leuk vindt, het groeit wel weer aan, mocht het niet bevallen en wie weet is ze daar over een jaartje ook op uit gekeken.

5. Luja

Luja Niet meer actief

Bedankt voor alle reacties!!
    Ik neem haar volgende week met me mee als ik weer naar de kapper moet. dan vragen we daar advies, misschien is een rechte bob wel beter dan een schuine! Als het gelukt is kom ik het eindresultaat wel even showen! :D

Deel Deze Pagina