Ik heb een vraagje. Mijn dochter heeft lastig haar. En het grootste probleem is dat ze geen knipjes, staartjes ofzo wilt. Eerder liet ik het kort knippen omdat het dan het beste handelbaar is. Maar ik vind het elke keer weer jammer. Staartjes staan haar zoooo leuk! Maar zij wilt het het liefst gewoon altijd kort hebben. Wat vinden jullie? Er moet nu iets gebeuren maar de enige optie die ik zie is weer kort omdat ze echt geen staartjes en knipjes wilt. Foto van nu en van na een kappersbeurt.
he wat een mooie dochter heb jij Wil ze het niet invlechten? Vind dat altijd erg mooi bij kroezig haar en is lekker onderhoudsvriendelijk (zeg je dat zo met kapsels ?)
Ik zou het zeker niet weer kort knippen, vind dat zo jongensachtig staan. Invlechten zou een idee zijn ja, maar dat wil ze denk ook niet dan Ik zou toch eens proberen om wat staartjes of iets te maken hoor. Dan maar eventjes huilen
Ik kan dat niet en laten doen is een duur geintje voor zolang dat het blijft zitten. Ze heeft zelf het liefst helemaal niks in haar haar. Als het aan haar ligt moet ik de tondeuse er overheen halen want dan hoeft ze ook niet meer gekamt te worden.
Staartjes maken wilt ze gewoon niet. Ze houdt niet van gedoe aan haar haar. Af en toe gaat prima maar verder echt niet.
En een leuke haarband? Zo eentje van stof? Is de voorkant helemaal mooi glad en komt de krullenbos weer wat meer tot zn recht..
Dan gewoon lekker kort laten. Ze heeft wel echt een meidkoppie en leuke meidenkleertjes aan dus daarom hoef je het niet te laten vind ik
Ja klopt, je ziet duidelijk dat het een meid is ook met kort haar. Maar ja, ik vind het zelf zo jammer steeds, maar haar steeds staartjes laten dragen omdat ik dat leuk vind is ook zo wat. Ze vind het zelf echt helemaal niks.
Is het niet een kwestie van aanleren? Mijn dochter trok in het begin er ook van alles uit. Als je nooit wat in je haar hebt zitten, dan voel je het continu. Maar na verloopt van tijd went zoiets en 'voel' je het niet meer. Ik zou lekker met elastiekjes aan de gang gaan. In kroeshaar blijft dat ook wel een dag of 2/3 heel goed zitten.
Snap wat jij bedoelt dat het jammer is want het is idd wat jongensachtig ook dit kapsel. Ergens denk ik, jij bent de baas. Maar aan de andere kant, als ze het zo erg vindt. Tja moeilijk dus...heb ook totaal geen ervaring met kroeshaar dus zou ook niet weten wat mogelijk is
En een paar speltjes voor in? Anders toch lekker kort laten... wie weet wil ze, als ze wat ouder is, wel staartjes o.i.d. in. Ze kan nog lang genoeg lang haar hebben en ik vind het korte haar hartstikke leuk staan! Zou die strijd om staartjes in te krijgen en te houden niet iedere keer aan gaan hoor, voor haar niet leuk en voor jou ook niet.
De elastiekjes blijven wel zitten maar er komen veel losse krulletjes uit steeds. Om het netjes te laten zitten moet het dus een paar keer per dag opnieuw. Als ze gewoon thuis is doe ik dat niet, maar als ze naar school moet of we zijn/gaan weg dan wel. Het is ook echt lastig haar. Het is net niet kroes genoeg dat invlechten blijft zitten (als ik het zelf doe) en niet stijl genoeg om het makkelijk in dtaartjes te doen ofzo. Het is toch altijd best gevoelig voor haar ondank dat ik daarvoor een tangle teezer gebruik.
Wat een knap ding zeg!!! Ik ben zelf echt van de staartjes en speldjes enz. Mijn dochter vindt het vreselijk als ik met die bak stiekjes aankom, maar helaas ze heeft niks te willen alleen is zij pas 2 en als het er eenmaal in zit, vindt ze het allemaal prima! Ik ken maar weinig kids die haren kammen fijn vinden trouwens Ikzelf zou de strijd een tijdje (consequent) aangaan, misschien went ze eraan. Zo niet, tja dan zit er maar 1 ding op, als ik jouw berichtjes zo lees. Edit, kun je niet langs een blackhairkapper gaan, om een product te kopen waardoor het iig makkelijker doorkambaar/handelbaar is? Dan is het kammen ook minder vervelend...
Zulke producten heb ik. Dus het kammen zelf is niet echt een probleem al zou ze het liever helemaal niet meer doen haha. Maar pijn doet dat niet met de tangleteezer.
Ze ziet er inderdaad snoezig uit met staartjes... Maar dat is toch niet van levensbelang, of wel? Je hoeft toch niet per se snoezig te zijn? Ze is heel duidelijk over hoe ze eruit wil zien. En met kort, los haar, ziet ze er prima uit. Zo wil ze kennelijk zijn. Ik zou dat niet proberen te veranderen zolang ze niet vies of onverzorgd is.