Wij hadden vanavond de frituurpan buiten staan en door een domme fout is hij omgevallen. Al het vet is eruit gelopen en heeft flinke vlekken gemaakt op de buiten tegels. Is er iets aan te doen?
Wij maken vetvlekken altijd schoon met St. Marc.. Werkt perfect.. Denk dat het ook wel op buitentegels kan.
Hier is dat afgelopen jaar ook gebeurd... als je meteen zand of kattenkorrels erop gooit, kan het jog weg trekken. Helaas waren wij te laat... iede middeltje geprobeerd maar niets hielp helaas
Bij ons is hetzelfde gebeurd. Ik heb eerst een deel weg gekregen met st marc en afwasmiddel en de rest is helemaal verdwenen in de loop der maanden (door zon en regen).
Na een jaar is het hier volledig in de tegels getrokken een zzieje er niks meer van. Had van alles er op gegooid mmaar niks hielp. Wel elke dag kokend water over gegooid met chloor.
Heb ik in mijn vorige huis ook gehad. Flink geschrokt met citroen afwasmiddel.. Hoorde achteraf dat ik er wit zand en of kattenbakkorrels op had moeten gooien, dat t daarintrekt. Heeft even geduurd maar uiteindelijk zag je er niks meer van