Als zij het kort wilt, lekker kort houden. Er komt vanzelf een dag dat ze het zelf ook leuk vindt om haar haren lang te laten groeien. Of niet, maar dat mag ze toch zelf weten? Het is haar haar toch...
Ja daar neigt het wel het meeste naar. Zij voelt zich er duidelijk het prettigste bij. Ik niet maar goed, dat is minder van belang natuurlijk.. Oh en met kort haar mag er wel een knipje in. Zoals op 1 van die foto's. Met langer haar niet want dan blijft het toch niet meer zitten. Dan wordt het irritant en dan doet ze ze uit en vind ik ze door het hele huis.
Wat een mooie dochter heb je Met of zonder knipje, jammer dat ze het echt niet wil maar dat snap ik wel, ik zou ook niet meerdere malen per dag gefriemel aan mijn hoofd willen..
Zo iets wilde ik idd ook zeggen! Je dochter is er heel duidelijk in wat ze wel en niet wil en uiteindelijk is het haar hoofd! Zij moet zich toch prettig voelen als ze rond loopt. En wie weet wil ze over een tijdje wel weer iets anders. Laat haar anders af en toe eens plaatjes zien van hoe haar haar ook zou kunnen, brengt haar misschien op ideeen
Dat is toch het belangrijkste!!! Ik vind haar ook erg knap en vrolijk! Mijn zoon heeft lang haar en toen ik het een half jaar geleden zelf verpest had, heeft hij zo vreselijk lopen huilen dat het kort moest, wat vreselijk was dat! Het is nu warm en vakantie, maar ik kom er niet meer aan!
Ik herken het probleem helemaal. Mijn dochter is 2,5 en heeft krulhaar. Ik mag er echt helemaal niks mee doen. Staartjes, klipjes haarbanden alles trekt ze eruit. Alleen een zonnehoedje mag buiten even op. Ik blijf het af en toe gewoon proberen. Misschien laat ze het een keertje toe. Ik zou het zo leuk vinden om een mooie staart te maken (of twee) dus ik hoop dat het vanzelf een keertje komt. Tot die tijd blijft het een korter koppie (maar niet te kort )