kapsel

Discussie in 'De lounge' gestart door beauty2012, 5 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Heb ik ook altijd, kom ik met een plaatje 'zo wil ik het!!'
    kom ik thuis en ga ik t helemaal goed bekijken in de spiegel, is het heel erg anders.... grrrrr
    Hopelijk doet je kapper t goed, en gewoon streng zijn!!

Ik ga morgen naar de kapper, mijn haar is héél erg dood.
    Ik ga t zo doen als op de foto, maar dan met een lokponyding, en ik heb asblond haar, en daar wil ik gouden lokken in :)

2. Chaii

Chaii Niet meer actief

Dat het kapsel vaak niet overeen komt met een plaatje komt vaak doordat je of dikker, of dunner haar hebt dan de persoon op het plaatje.. Andere kruin etc... Heel veel kappers leggen dit niet uit en knippen dan wel hetzelfde kapsel maar leggen niet uit dat het er bij jou geheel anders uit zal zien.

3. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Wow! das ook een mooi kapsel zeg!!! Ben benieuwd naar hoe het bij je zal staan!:)

4. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Ja heb je gelijk in. Ik heb wel weer een iets andere vorm hoofd als het model op de foto dus het zal ongetwijfeld wel anders vallen. Dat begrijp ik dan ook wel. Maar sommige kappers lijken er hun eigen draai aan te willen geven soms...

5. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Ik ben ook benieuwd..
    Het is ook zo indd, het is maar net wat voor haar je hebt, welke vorm je gezicht is etc..
    Het word altijd anders, maar soms is het gewoon niet eens vergelijkbaar wat de kapper heeft gedaan, en das n beetje irritant als je dan thuis komt en t ziet.. :p

6. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Leuk kapsel! Mijn ervaring is ook dat is altijd heel anders van de kapper af kom dan dat ik gedacht had. Meestal wel in positieve zin. Op dit moment laat ik mijn haar groeien en laat dan ook maar afentoe puntjes knippen.. Ben ook niet van plan om iets drastisch te laten veranderen.

7. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Ja sommige kappers vinden zelf iets mooi en lijken dan bewust of onbewust hun eigen draai eraan te geven...;)
    Zo had ik een keer een bruiloft en wilde mijn haar op laten steken. Ik dus naar de kapper en zij had zelf haar pony heel strak met veel haarlak over haar voorhoofd zitten. Dat deed ze toen bij mij ook, maar ik vond dat niet mooi staan bij mij.
    Dat zei ik ook tegen haar en toen deed ze het een heeeel klein beetje losser. Ik dacht 'nou ja laat maar zitten'. Toen ik thuis kwam heb ik het maar lekker op mijn eigen manier gedaan haha
    Maar soms kan het idd zelfs mooier zijn geworden dan jezelf in gedachten had. Dus 't is altijd maar weer afwachten:)

8. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Ja sommige kappers vinden zelf iets mooi en lijken dan bewust of onbewust hun eigen draai eraan te geven...;)
    Zo had ik een keer een bruiloft en wilde mijn haar op laten steken. Ik dus naar de kapper en zij had zelf haar pony heel strak met veel haarlak over haar voorhoofd zitten. Dat deed ze toen bij mij ook, maar ik vond dat niet mooi staan bij mij.
    Dat zei ik ook tegen haar en toen deed ze het een heeeel klein beetje losser. Ik dacht 'nou ja laat maar zitten'. Toen ik thuis kwam heb ik het maar lekker op mijn eigen manier gedaan haha
    Maar soms kan het idd zelfs mooier zijn geworden dan jezelf in gedachten had. Dus 't is altijd maar weer afwachten:)

9. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    oeps 2x...;)

10. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Het is inderdaad altijd maar weer afwachten wat ze ervan maken.
    Zo zonde van t geld dan, als je het er niet mee eens bent en er niet eens blij mee kunt zijn..

Wanneer ga jij naar de kapper?

11. Triskele

Triskele Niet meer actief

Het is ook wel belangrijk hoor maar probeer eens wat anders, doe niet zo bang. Het groeit zo weer aan als het niet perfect is...

12. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Ik zou zelf nooit mijn haar echt kort knippen, meer omdat ik me daar niet prettig bij zou voelen en ook omdat mijn man meer van lang haar houdt. Ben niet echt bang hoor om iets anders te proberen maar korter dan net over mijn schouders wil ik niet.;)

Deel Deze Pagina