Hallo meiden. is er hier toevallig iemand wat ervaring heeft met een keuken kopen bij Wohnwellt Pallen? Wij wilden eerst bij Ikea gaan maar nu was er een keuken in de aanbieding voor een goede prijs bij wwp dat we daar maar zijn gegaan. Waren jullie tevreden over de keuken en de service? Ik was denk ik natuurlijk geen echte vrouw als ik nu niet dacht, zoals ik nu doe: Heb ik wel de goede keuze gemaakt nu . Erg genoeg mijn man had me hiervoor gewaarschuwd
Ja prima tevreden over de keukens! Ook 4 jaar geleden ongeveer daar een keuken gekocht, levering was prima, hebben m wel zelf opgezet. Materiaal is ook prima, gaat alleen geen 10 jaar mee, maar dat ligt natuurlijk ook aan de prijs/kwaliteit verhouding! Hetgeen ik wel tegenkwam een jaar geleden, als je dus wat aan de apparatuur krijgt en je belt hun ivm de garantie sturen ze je door naar de fabrikant... Dan moet je dus alsnog een reparatie betalen, en hun de factuur sturen, aangezien ik dacht dat dit echt bezeikte boel is, want hoe weet ik zeker dat ik mijn geld terug krijg? Heb ik dus een klusjesman ingeschakeld! Maar dat zou je eens goed moeten navragen.. xxx
Dank je wel poemelke! We hebben nog de kookplaat en oven van onszelf ( 1 jaar oud) maar idd de koelkast niet. Heb me de hele nacht liggen bedenken erover hihi.
Jaaa wij hebben onze keuken daar ook 2 jaar geleden gekocht; tis ff wat heen en weer rijden 2x....maar zijn uiterst tevreden mmet de keueken. enige nadeel wat best wel groot nadeel was, is de communicatie, we hebben wel paar x gebeld omdat er iets niet helemaal goed was (geen idee meer wat) en voordat er wat mee gedaan werd...hebben wel 10x moeten bellen voordat er actie werd ondernomen, en je gaat dus niet zo ff langs omdat er wat mis is...
oh ik weet weer wat er mis was: de werklui hadden een loos stopcontact aangezien voor een werkend (wat we wel hadden vermeld) en die hebben uit het graniet dus een stuk gehaald op die plek...niet de bedoeling dus....uiteindelijk hebben we het zelf maar opgelost want dat graniet zit super vastgelijmd aan een gespachtelputzte muur (die helemaal doorloopt tot aan de woonkamer en dan opnieuw gespachteld zou moeten worden:S) dus dat was niet heel prettig...maargoed we hebben een klik/aan/uit systeem daar geplaatst
Dank je wel meid. Wilden eerst dezelfde soort keuken als ergens in jouw topic staat dus was vandaag alweer aan het twijfelen
mkijn schoonouders en schoonbroer hebben ook beide de keuken van pallen! zijn er allebei tevreden over! wij hebben hem van schafrath!
Wij gaan dit weekend ook maar eens daar kijken. Ik vind het echt moeilijk om een keuken uit te zoeken! Er is zoveel keus.
Het is idd zo moeilijk Lad. Eerlijk gezegd ik sliep al 2 nachten niet door mijn keuze Ik vond de kleur toch niet zo mooi als die van Ikea wat ik had gezien. Tot huilen toe * schaam*. Dus gisteren teruggereden, annuleren kon niet( in Duitsland gaat dat niet alles opgezocht op internet) maar we hadden een andere medewerker die liet me nog andere kleuren zien die ik wel heel mooi vond. Dus we hebben ze in een andere kleur genomen Zal zo ff een foto uploaden.
Ik heb hier ook een keuken van Pallen Würselen. Hij staat er al 5 jaar en alles prima in orde, heeft wel even geduurd omdat de zagerij een foutje had gemaakt met het werkblad, maar ze blijven terug komen totdat je tevreden bent (kostenloos!) en wat ook fijn is, als ik nu nog wat aan de keuken heb (kastje kapot of werkblad enz.) kan ik bellen en vervangen ze het ook kostenloos
@ ons wondertje: o gelukkig heb je nog kunnen ruilen! Stel je voor zeg, dan had je met een keuken gezeten die je niet echt mooi vond! @ sasjuh o dat is wel een goede service! moest je daarvoro bijbetalen ofzo?