Kapseladvies

Discussie in 'De lounge' gestart door Djamila, 29 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Idd. Met een goede stijltang ( bijv van Chi) stijl je je haren in 10 minuten. Ik heb langer haar als jij en doe er 10 minuten over met de Chi :)

2. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Dat vind ike cht knap want echt in 10 minuten lukt me echt niet. Als ik ze niet eerst fohn ben ik nog langer bezig dan als ik ze eerst fohn en met nat haar gaan slapen doe ik soieso altijd.

Ik laat jullie wel zien als ik ben geweest, denk dat ik morgen ga.
    En zit tocvh te denken aan het kapsel van Plurk.

3. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

doen is leuk hoor;) en niet zoveel werk. smorgens even wat wax in je haar en met je handen het een beetje bol maken... beetje haarspray klaar! wel fotootje daarna he!:)

4. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

ben benieuwd!

5. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Hey,

Ik had dus precies hetzelfde als jou je haar altijd vast enzo maar ik heb nu een schuine ponny en ik kan het zowel stijl als in de krul dragen ik heb 2 foto's gevonden 1 zonder krul en 1 met (die met krullen is een foto die genomen is toen ik Big girl was bij mika maar kon ff niets beters vinden ;) ) Wellicht dat dat bij jou ook leuk kan zijn???

6. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Wow, wat heb jij mooi haar! Ik zou er geen ingewikkeld gedoe mee doen. hoe leuk die plaatjes ook zijn, één minuut in dezelfde kamer als een kleuter en het zit alweer mis.
    Ik zou even een écht goede kapper opzoeken, dat kost wel ff geld, en je haar mooi laten knippen zodat je er weinig aan hoeft te doen. Een goede kapper ziet namelijk hoe je haar valt en hoe je het speels en mooi houdt. Dan heb je niet zo'n "kapsel" ;)

7. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Ojah en denk dat een Pony bij jou echt leuk zal staan want je hebt best wel een lang voorhoofd...niet lullig bedoel hoor ;)

8. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Wisselen van kapper!
    Als jij vraagt om iets totaal anders en er gaat maar 1cm vanaf heb je geen goede kapper.

Een pony zou je heel goed staan denk ik, zo'n schuine lok als Cynnie (geweldige outfit trouwens!) is best makkelijk. En ik zou er meer laagjes in doen, dan krijg je meer krullen en is het bovenop niet zo plat.
    Ik heb zelf veel krullen en een hele korte pony (van de kinki kapper) die ik na het wassen met een krultang stijl maak (klinkt gek, maar werkt prima, met een stijltang kan ik mijn pony niet pakken, zo kort is hij). Dat is echt maar 2 minuten werk.

9. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    indd heel makkelijk als ik het in de krul doe dan fohn ik ff me pony glad en kneed me krullen erin en spuit er wat flexibele haarlak op en klaaaar is cynnie ;) als ik het stijl heb is het wel wat meer werk dus dat heb ik niet meer zo vaak nu ik mama ben ;)

10. Jel

Jel Niet meer actief

Je kunt ook je haar zo houden en mooi opsteken. En dan wat haar bij je pony eruit halen en achter je oren doen.

En anders zou ik het haar meer in lagen knippen zodat het voller lijkt en meer volume krijgt.

Dit lijkt me ook een mooi kapsel bij jou:

Bekijk bijlage 179463

11. EnBee

EnBee Fanatiek lid

20 aug 2009
    1.147
    9
    38
    Ik zou bij jouw gezicht kiezen voor een schuine pony of een schuine lok. En de zijkanten in lagen geknipt, zodat het langs je gezicht valt. Ik vind je gezicht namelijk vrij kaal lijken (waarschijnlijk door je voorhoofd, en dat bedoel ik niet lullig, ik heb nl bijna geen voorhoods dus een pony zal mij dan (helaas) helemaal niet staan).
    En inderdaad, investeer in een Chi stijltang. Binnen 10 minuutjes is je haar helemaal mooi stijl, beetje biosilk erbij, en het straalt.

12. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    Het ligt er echt aan wat je wilt. Als je geen zin hebt om s'ochtends een uur te stijlen en te fohnen zou ik zeker geen 'moeilijk' kapsel nemen. Geen pony in ieder geval als je licht krullend haar hebt. Misschien een stuk korter?
    Ik vind het heerlijk om te tutten met mijn haar, was het elke avond en stijl het s'ochtends. Vind het superbelangrijk dat mn haar goed zit en besteed daar veel aandacht aan.
    Maar als je daar geen zin in hebt, zou ik echt oppassen met te gestylde kapsels. Krijg je thuis nooit meer dat effect...

13. Alita

Alita Niet meer actief

ga voor kort!

14. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
  15. Chai

Chai Niet meer actief

Stijlmaken lijkt mij ook wel een must.
    Schuine lok en veel laagjes en vooral de lengte erin laten.
    Ik heb zelf net me haar geknipt in hetzelfde kapsel als wat jou ook goed zou staan.
    En je haar lekker de kleurlaten die het is hoor. :)

16. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    Donkerder haar zal je mooi staan je ogen komen dan heel mooi uit.

Deel Deze Pagina