Ik vind wel dat je er een mooi gezicht voor hebt, voor dit kapsel! Zeker doen, denk dat het erg vlot en vrouwelijk staat!
Ik vind het een heel leuk kapsel, maar ik zou het niet doen. Het lijkt me namelijk een hoop werk om het iedere keer in model te brengen en volgens mij blijft het ook niet zitten. Nou zeg ik dat wel met mijn eigen haar in gedachten en ik heb dik en vooral heel zwaar haar en zo'n plaatje vind ik dan heel leuk, maar in het eggie komt het er vaak niet in de buurt Bij mij dan he! Maar het is wel een leuk kapsel!
Ik vind het een supergaaf kapsel en ik denk dat het je heel erg leuk zal staan.....wat betreft het stylen...als je aan je kapper vraagt hoe je het moet doen, dan moet het geen probleem zijn. (heb zelf kort haar en na wat oefenen is het iedere ochtend inclusief wassen binnen een paar minuten gedaan)
Print uit ga naar de kapper en leg het ze voor! Ik vind het een ERG gaaf kapsel en denk ook wel dat het je zal staan. En als ik zo je haar zie van de foto af dan zal het stylen ook wel lukken hoor! Maaarrrrr ik ben geen kapster (al doe ik bij kinderen en moeder als of) en via een foto is het toch moeilijker bepalen natuurlijk. (maar ik zou het gewoon doen hoor! Oh en je man moeniemauwe op zn brabants gezegd. Is jou haar! Wedden dat hij je super sexy en interessant vind als je het toch lekker doet! )
ik denk ook dat het kapsel je goed zal staan, lekker hip en eens wat anders.... en ach je haar groeit vanzelf weer lang toch... ben zelf ook altijd zo voorzichtig... het gekste wat ik gedaan heb is in laagjes laten knippen van heeeel lang haar naar wat korter... een flink stuk over de schouder nog... en high lights erin.... staat best leuk... zo'n kort kapsel zou ik niet durven....
en heb je het gedaan? Ik denk echt wel dat het jou mooi zou staan, daar heb je wel een goed gezicht voor!
zo wat super gaaf geworden. ik heb het zelfde als wat jij had hahaa. ik wil ook graag eraf maar ik weet nog niet precies hoe. maar mijn man is voor 4 weken weg en als hij terug komt dan heb ik het er zeker af! ik wil ook weer eens wat anders.
Vind dit echt veel leuker dan het kapsel wat je dan had (foto 1). Staat je goed, je hebt echt het gezicht ervoor!!! Veel plezier met je nieuwe kapsel