Kapselhulp gevraaaaaaaaaaaagd!!

Discussion in 'De lounge' started by Momfulness, Apr 1, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@Pinter erg leuk ook hoor! Jij hebt inderdaad een gezichtsvorm waar veel bij kan.

@Bolly, yep. vandaag voor de eerste keer gewassen. 5 minuten gefohnd met krulborstel en veel schuim erin en klaar. Moet wel zeggen dat ik handig ben met modelleren dus misschien kost het voor de één meer moeite dan voor de ander.

De bobline die ik hiervoor had kostte zeker meer werk.

2. pinter

pinter Fanatiek lid

Jan 9, 2010
    4,015
    1
    36
    noord limburg
    hahaaaa,ik ben het toch echt hoor.....bedankt voor je compliment,ben stiekem toch aan het twijffelen hoor,wel of niet kort...

3. lob

lob Fanatiek lid

Nov 27, 2007
    2,646
    0
    0
    brabant
    @Luna1, echt heel erg gaaf!! Staat je super leuk!!!!

4. Rica

Rica VIP lid

May 16, 2008
    7,521
    105
    63
    Female
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    veeeeel leuker, echt waar! nu ik dit zie vin ik dit ook wel erg leuk! ook niet heel kort he. maarja kan elke kapper zo knippen, ben altijd zo bang dat ze er niks van bakken en het er niet uitziet haha maar staat je erg leuk!

5. Mamvannu

Mamvannu Niet meer actief

het staat je echt goed!

6. Only me

Only me Niet meer actief

Staat je echt super!!

7. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Staat je nog beter als ik dacht meid! Echt superrrr!
    Zou willen dat ik t ook kon/durfde al ben ik ook erg te spreken over mn eigen kapsel op t moment...euh nouja niet op t moment want zit met mn huispak aan en vette haren in de war op de camping! (zo even douche in :p)
    Staat je lekker vlot en toch netjes!
    Pinter als ik eerlijk ben vond ik het korte kapsel leuker. Zie je er wat apparter...vlotter uit en nouja dat vind ik leuker :p
    Dus als ik jou was.....

8. Momfulness

Bedankt, wat lief dat jullie nog steeds reageren. haha. Word er helemaal blij van.

@Rica, ik heb wel een hippe kapsalon opgezocht, die meiden die er werken hebben zelf allemaal van die korte koppies, mij wel iets TE extreem haha. Knalrood enzo. Ik zou dan eens rond informeren, of op internet. Misschien kinky kapsalon?

@wilma, hahaha, lekker relaxed toch op de camping. Maar als je nog blij bent je kapsel, lekker zo laten. Ik had hiervoor een bobline en was er heel erg op uitgekeken. Eigenlijk wilde ik ze echt lang laten groeien en dan na de bevalling extensions om op te vullen. Maar ja, ik heb ook erg snel last van migraine, dit is heerlijk luchtig zo.

9. Tamale

Tamale Niet meer actief

Ik vind het je heel gaaf staan!
    Maar als ik heel eerlijk ben, vind ik het langere mooier bij jou staan..:)
    Vind je nu een stuk ouder lijken en wat strenger.
    Maar..... ik vind het wel mooi! Dus niet rot gaan voelen hoor!!!
    En idd, wat een lef!:$

Xx

10. Momfulness

@Tamale, dank je meid, nee ik voel me niet rot....:(:p

11. pinter

pinter Fanatiek lid

Jan 9, 2010
    4,015
    1
    36
    noord limburg
    Hahaaa,daar zijn de meningen over verdeeld.
    Mijn vriend vindt het korte niet mooi,mijn ouders weer wel...zelf vindt ik het korte leuker staan,maar voor mij was het moeilijker om het mooi te houden.
    Wax werkte niet bij mij,haarspray wordt een rommeltje,en het zakte telkens weer in......

12. pinter

pinter Fanatiek lid

Jan 9, 2010
    4,015
    1
    36
    noord limburg
    Luna1,wat vondt jou omgeving eigenlijk van je nieuwe korte pittige koppie??

13. Momfulness

@Pinter, iedereen vind het tot nu toe leuk. Mijn moeder reageerde matig, maar die houdt gewoon echt niet van kort haar. haha. Maar goed ik ben ook wat meer van de stoere kleding en mijn moeder wil me al van kleins af aan in poppenjurkjes proppen.

Vrienden van ons vinden het leuk! Mijn man vind het zelfs leuker dan het lange.

Ik ben er wel heel blij mee en tot nu toe heb ik nog het gevoel dat ik niks anders meer wil.

Ik heb trouwens van Wella hele stevige schuim en wax gekocht, moet zeggen, het blijft goed zitten!

14. pinter

pinter Fanatiek lid

Jan 9, 2010
    4,015
    1
    36
    noord limburg
    fijn dat je partner het toch mooi vindt.
    Bij mij was het mijn papa die het niet mooi vondt,hij vindt kort haar voor jongens:p,en zag me toch liever als een echt meisje....

15. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,155
    8,129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    wat leuk!!! veeeel beter

16. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

Apr 12, 2010
    2,667
    658
    113
    Female
    Staat je goed hoor!

17. Tijgertje88

Tijgertje88 Fanatiek lid

Mar 6, 2010
    2,765
    350
    83
    Female
    Noord Brabant
    Dames ik heb ook een vraagje..

ik heb mijn hele leven al lang haar (soms erg lang soms tot over me schouders)
    Ik wil graag eens wat anders! ik heb dun haar van me zelf en super stijl (als ik een stijltang gebruikt zie je het verschil niet)
    Iemand een leuk idee voor een kapsel voor mij? een plaatje ofzo.. wil het niet al te kort maar sta voor alles open!

Alvast thnxx!

18. Tijgertje88

Tijgertje88 Fanatiek lid

Mar 6, 2010
    2,765
    350
    83
    Female
    Noord Brabant
    @Luna1: staat je echt mooi! :D:)

19. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

Nov 21, 2010
    3,051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Zoals je op de foto 2 ziet, heeft zijn een driehoekig gezicht. Jij hebt zelf een bol gezicht en volgens mij een lang voorhoofd, dit kapsel zal bij jou heel anders uitvallen. Met jouw gezichtsvormen, moet jij je pony (zoals je zelf nu draagt) naar voren moeten dragen

20. Momfulness

Wtje, zoiets misschien?
    http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcR5JQQu2LxNAuewZVj8ZL5HFB42UR69npoOwfgqsolLnOL6F5gB&t=1
    Heel veel lagen en volume... en dan af en toe de punten met de krultang? Ik vond het wel een leuk kapsel. Toch ff wat anders.

@Mamavan3bengels, het kwaad is al geschied! Maar ik heb inderdaad een rond gezicht, dus goed gezien. Ik heb nog even met de kapster overlegd en ze vond het kapsel wel bij mijn gezicht passen. Nu ik het heb maakt het ook langer en smaller, dus gelukkig heeft het goed uitgepakt. Bedankt voor je advies. :)

Share This Page