Naar aanleiding van al die andere topics Ikzelf snuit eerst in alle puntjes, dan de vier kanten, dan nog een paar keer op droge plekken in het midden. Dan laat ik 'm drogen tot de volgende dag en begin weer met dezelfde ronde. Als-ie te groen of krokant wordt gaat-ie in de was.
Haha, 1 dag ongeveer. Als ik thuis ben en ik ben echt verkouden verslijt ik er meerdere. Maar ik ben meer van de papieren zakdoekjes...
Stoffen zakdoeken gebruik ik alleen als ik verkouden ben en dan verslijt ik er wel stuk of 4 per dag. Op het werk alleen papieren en dan ligt het eraan tissue altijd maar 1x. Gewoon papieren zakdoekje 2x. Stoffen worden op 90 graden gewassen.
HAhaha wat een lekker topics, kan wel even lekker lachen voor ik moet werken. Ik gebruik gewoon weggooi zakdoekjes, en ja die soms ook 2 keer (als die al helemaal opgerold etc is ) Omdat ie in mijn zak zit en ik geen andere bij me heb
Stoffen zakdoeken vind ik vies en zeer onhygienisch.. Ik gebruik alleen papieren zakdoekjes. Als ik echt verkouden ben gaan er 2 pakjes per dag doorheen. Of ik zet gewoon een wcrol naast mij haha.
hahaa inderdaad lekker onderwerpje! Wel eerlijk ts Hier gewoon de ouderwetse zakdoekjes maar nu met de griep in huis max een dag en als ze al plakken als je ze nog maar vastpakt, gaan ze gelijk in de was
Gewoon 1 keer, wij gebruiken alleen weggooi zakdoekjes. Vind die stoffen dingen te ranzig voor woorden om je neus mee te snuiten...
Ik gebruik papieren tissues, als ik heel verkouden ben die verzachtende. Ik heb wel stoffen liggen maar gebruik ze niet.
Alleen papier hier en dat is een Keer en weg ermee. Zeker als hij glibberd met dichtvouwen haha. Moet er niet aan denken dat in me zak te stoppen mag staan 2x gebruiken. Bah
Ieeeeuwl!! Wij gebruiken ook papieren zakdoekjes of tissues of een stukje keukenrol en dan gooien we dat meteen weg.