Hier een meisje met vrij dun en steil haar; wij houden t expres nog wat korter en doen een speldje in...staat dan wel meisjesachtig vind ik.
Hmm, even denken. 2 staartjes echt aan de zijkant (pippi langkous stijl) 2 staartjes bovenop 2 knotjes Verder maken ze op het kdv altijd de leukste creaties. Daar zag ik ook ineens 2 knotjes en dat leek erg lief!
ik denk dat dit het best vergelijkbaar is met de hoeveelheid haar van mijn dochter en dus kom ik ook niet verder dan de twee staarten
Mijn dochtertje heeft haar haren dus zo.. (zie foto) Enigste wat ik maak zijn 2 staartjes bovenop of 1 staartje aangezien ze haarbanden helaas uittrekt en speldjes ook, en speldjes blijven nooit zitten.. Ze heeft ook ontzettend dun haar! Wilde eigenlijk met haar naar de kapper omdat ze nu echt schorriemorrie erbij loopt haha. Maar dan zit ik weer te denken van hoe moet ik ze laten knippen Kan niet wachten tot ze wat langer haar heeft.
Mijn dochter heeft (nog) geen lang haar. Ik kan wel een staartje maken boven op, maar ik doe er liever een speldje in. Zoals op deze foto: View attachment 65518 Ze is aan het dansen, maar het lijkt net superman!