Kapsels

Discussie in 'De lounge' gestart door Kaaat, 19 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.051
    940
    113
    Vrouw
    Hi,

Ik heb lang krullend haar en wil dit echt nie knippen maar juist nog langer laten groeien.

Maar heb nu vaak een staart of losse knot in, maar wie weet nog meer leuke makkelijke kapsels. Heb 2 kleine kinderen dus niet heel veel tijd in de ochtend.

2. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.051
    940
    113
    Vrouw
    Nog 1 foto maar dan los. Heeft wel in er staart gezeten hihi en dat is te zien.

3. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Wat heb jij onwijs mooi haar! Ben ik wel een beetje jaloers op :)

4. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Jeetje wat een mooie bos haar!! Geen tips helaas.

5. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Geen tips, maar zou een moord doen voor jou haar!

6. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Ik doe meestal dan pak ik het vast in een staart en draai 2x rond en dan trek ik het omhoog en maak ik daar precies onder een bolletje en daar doe ik een elastiekje om. Dan zit het onderaan dus vast maar de rest van het haar vliegt een beetje omhoog en naar opzij.

7. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.051
    940
    113
    Vrouw
    Thanx ladies, ben er zelf ook erg blij mee. Alleen echt inspiratieloos.

Scrabee ja dat is net een beetje de knot die ik maak, lossetjes. Dat is wel leuk en makkelijk.

8. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Ohh haha! Ja idd :) Zeker met lang haar ideaal, zit niet in de weg en toch staat het wat wilder dan een vaste staart :D ik doe em ook weleens naar opzij.

Halve staart is misschien ook nog een idee. Of een vliegend knotje met alleen de bovenste helft van je haar en achteren los.

9. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ik doe wel eens een fishtail of gewoon mijn gehele haar ingevlochten in een vlecht. Maar bij mij staat het ook snel anders, omdat ik een sidecut heb.
    Mijn haar krult net iets minder dan de jouwe. Stijl maken afentoe is ook leuk.

10. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.051
    940
    113
    Vrouw
    Scarabee half staart doe ik weleens met een knip of speld idd maar halve knop doe je dan dat met een elastiekje? Mijn haar krult best wel in elkaar dus ben bang dat mijn elastiekje dan vast komt te zitten.

Chaii stijlen zeker leuk, alleen vleugje wind en de krul zit er weer in hihi, voor speciale gelegenheden doe ik het wel eens. Kan je je eigen haar invlechten of fishtail? Ik zal dat dan eerst even goed moeten oefenen, is wel leuk en weer eens wat anders.

11. Chaii

Chaii Niet meer actief

Met de juiste producten blijft het wel stijl. Mijn haar lijkt een beetje op dat van jou kwa structuur maar dan wat kroeziger en het is super eigenwijs.
    Als ik het wil stijlen gebruik ik altijd Chi silk infusion en het blijft 2 dagen super stijl, soms zelfs langer (mits het niet nat word).
    Ik doe het invlechten en de fishtail gewoon zelf, mijn haar is bijna tot mijn billen en heb er geen moeite mee.
    Hoe vaker je het doet, hoe makkelijker het word. ;)

Deel Deze Pagina