Ik weet niet of hier al een topic over is maar ik wilde even het volgende ongelofelijke leuke en lieve filmpje delen: From Bump to Buzz - YouTube Hij word op het moment heel veel gekeken dus wellicht dat je hem al kent maar voor degene die het niet kennen, het is een jong stel die hun hele zwangerschap lang elke dag een foto/stukje film hebben opgenomen terwijl de man een heel lief zelfgeschreven liedje zingt (hij is schijnbaar lead singer van een bekende band in Engeland). Echt een heel lief liedje en zo leuk om haar buik te zien groeien! Toch anders dan gewoon een foto elke maand omdat je er nu de vinger niet precies op kan leggen wanneer die buik nou groeit maar toch blijft hij maar groter worden
Lol, dat is Tom Fletcher van Mcfly (of nu McBusted) en ja die is HEEL bekend, niet alleen in Engeland trouwens.
Haha, ik geloof je zo. Ik herken alleen tv serie/film sterren en dan alleen de buitenlandse. Bij die Nederlandse zogenaamde celebrity programma's herken ik nooit iemand Ik ga straks wel even de rest van zijn muziek opzoeken, vond dit zo'n leuk nummer
Ja, ik zag al dat die meer dan 12 miljoen views had! Ben heel benieuwd wat er zo speciaal kan zijn aan een speech maar nog geen tijd gehad om het te bekijken.