pfffrrrttt, mijn dochter is nu net een maand 2 en heeft ook van dat prettige haar... Volgens mij zitten er wel 3 kruinen op dat bolletje van dr.. Al het haar ligt naar voren, dus een staartje maken gaat echt super moeilijk. Vaak heeft ze een staartje bovenop. Ik moet ook altijf wel een staartje in doen, anders gaan haar haartjes er echt uitzien als een suikerspin... Van dat heerlijk vlassige haar Het is al eeuwen op dezelfde lengte, verder dan haar nek lijkt het wel niet te willen groeien. En als ze dan eindelijk een hele staart in heeft, dan piekt het aan alle kanten en lijkt het alsof ze 3 nachten met die staart in geslapen heeft... Maar hoe dan ook, ik hou van dr Mn lekkere pluizebol
Zorgen dat het op een lengte komt. Ik zou er niet te veel aan laten knippen en dan mooi laten groeien. Onze dochter wilde geen speldjes etc. Maar wel diadeempjes. Heb er wel 30 verschillende. Inmiddels is een Elsa vlecht hip. Zo blij dat ondanks het wel eens slordig zat, ik heb doorgezet! Ze heeft prachtig haar!
Bedankt meiden ik vind het ook erg leuk bij d'r staan. Klein verschil maar echt veel beter zo. Nu kijken of het eindelijk een beetje mooi groeit.