kapster aanwezig hier...of andere haar deskundigen?

Discussie in 'De lounge' gestart door namya, 13 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. namya

namya Niet meer actief

hey wat fijn om een cosmo kapster te spreken

ze gebruiken fuente bij me en ik zit met twee getallen in mijn hoofd 4 en 11, weet niet of ze jou wat zeggen.... het is overigens wel een askleur bruin (dus zonder warmte erin zoals zij dat noemen)...dus die zou de rode gloed er inderdaad uit moeten halen , niet dus :(

2. denise87

denise87 Lid

4 sep 2009
    33
    0
    0
    kapster
    eindhoven
    ben ook kapster ik zou voor een as tint gaan met weinig warterstof 3% of een spoeling dan komt er minder warmte naarboven. alleen dekt geen grijs haar. succes

3. Maryam86

Maryam86 Bekend lid

17 mrt 2010
    527
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat het ook van je eigen haarkleur afhangt, mijn man heeft pikzwart haar, maar als hij in de zon zit, zie je er echt een rode gloed overheen, en soms kleuren sommige haren zelfs rood in de zon, zoals blonde mensen bv ook lichter worden van de zon.

Dus ik vrees voor je dat als dit het geval bij jou is (zou je eens je uitgroei moeten bestuderen met een spiegeltje ofzo terwijl je in de zon zit, dat je kan verven wat je wil, maar zodra het ook maar een beetje vervaagd zal je die rode schijn weer zien.

4. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Hoi hoi,

Fuente is een super product!! Maar idd mijn ervaring is dat de kleuring vaak te warm uitpakt. Ik heb zelf het idee dat het te maken heeft met de kap die er het eerste kwartier wordt opgezet. Door warmte komen roodpigmenten eerder vrij. Maar de kap is weer nodig voor de kleurontwikkeling bij Fuente.
    De 1 staat voor as dus het is al de matste kleur die er is, en 4 is denk ik de kleurhoogte.
    Als je wil kan ik best Fuente even voor je bellen hoor, kijken wat hun advies is?
    Of de schwarzkopf kleuring eens proberen, die vallen vaak wat matter uit maar is weer niet plantaardig.

Nou je moet het maar even laten weten;)

5. namya

namya Niet meer actief

graag

als je dat zou willen doen, ik vindt fuente echt een heerlijk merk en het is ook bijna het enige wat echt goed voor mijn haar is dus blijf liever wel bij fuente, maar ik hoor wel wat ze je adviseren

bedankt :)

6. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Goed, ik moet morgen werken dus ik zal ze eens bellen (als ik niet de hele dag sta te knippen) Ik laat het je weten als ik ze gesproken heb....

7. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België

Herkenbaar, heb m'n haar ooit ook geblondeerd (heb het echt blond gehad, rood, blauwzwart, paarsig,...nu terug bij af;))
    Daar heb ik wel een foto van, maar vind 'm niet echt om blij van te worden.:D

Deel Deze Pagina