Ik heb geen tips, maar ik herken het wel. Sinds een paar jaar springt de ene na de andere krul erin. Ik ben gek op krullen, maar doordat het maar in een deel van mijn haar zit weet ik niet zo goed wat ik ermee moet en doe ik het altijd maar vast. Ik hoop dat de krullen nog even doorspringen en ze straks overal zitten.
Hier hetzelfde! Altijd wel wat slag gehad. Vroeger pijpenkrullen. Sinds een paar maanden schieten de pijpenkrullen er weer in... ik was mijn haar 2x per week, föhn het dan en stijl het dan, werkt prima. Misschien kun je alleen die ene pluk stijlen, als je je eraan stoort?
Wel eens gehoord van de curly girl methode ? Ik heb transformaties gezien bij vriendinnen die met de juiste verzorging prachtig krullend haar bleken te hebben, maar door t gebruik van reguliere producten hun haar zo uitdroogden dat die Krul nooit tot uiting kwam ikzelf heb dat ook. Vrij stijl haar maar met een enorm regime aan verzorging heb ik ineens flinke slag er in - al vind ik het echt teveel werk dus laat ik t gewoon stijl haha prachtig haar heb je idd !!