Kapster hier, ineens krullen en wordt met dag erger .

Discussie in 'De lounge' gestart door lovewinnie, 3 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aries

Aries Niet meer actief

Ik heb geen tips, maar ik herken het wel. Sinds een paar jaar springt de ene na de andere krul erin. Ik ben gek op krullen, maar doordat het maar in een deel van mijn haar zit weet ik niet zo goed wat ik ermee moet en doe ik het altijd maar vast. Ik hoop dat de krullen nog even doorspringen en ze straks overal zitten. ;)

2. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Hier hetzelfde! Altijd wel wat slag gehad. Vroeger pijpenkrullen. Sinds een paar maanden schieten de pijpenkrullen er weer in... ik was mijn haar 2x per week, föhn het dan en stijl het dan, werkt prima.

Misschien kun je alleen die ene pluk stijlen, als je je eraan stoort?

3. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.252
    12.628
    113
    Vrouw
    Ik zie op je voor foto ook al wat slag en idd door korter knippen nog meer staat mooi en speels!

4. Anna91

Anna91 Actief lid

14 mei 2015
    183
    150
    43
    Wel eens gehoord van de curly girl methode ? Ik heb transformaties gezien bij vriendinnen die met de juiste verzorging prachtig krullend haar bleken te hebben, maar door t gebruik van reguliere producten hun haar zo uitdroogden dat die Krul nooit tot uiting kwam ;) ikzelf heb dat ook. Vrij stijl haar maar met een enorm regime aan verzorging heb ik ineens flinke slag er in - al vind ik het echt teveel werk dus laat ik t gewoon stijl haha :roflmao:

prachtig haar heb je idd !!

5. zwangerevrouw

zwangerevrouw Fanatiek lid

22 jul 2011
    2.115
    222
    63

Oeh lala, geef mij krullen svp :)

Deel Deze Pagina