Mijn dochter heeft het niet zo lang maar ik zou er ook van balen hoor, natuurlijk is het geen wereldramp... Maar ik begrijp je balen heel goed.... Hoe is het geworden bij de kapper?
bosi, ze heeft aan de voorkant wat plukken weggeknipt, dat vond ik nog niet het ergste. Scheelt dat ze zwart haar heeft en heel dik dus die plukjes vallen op zich niet op. Net terug van de kapper en hoewel er een, in mijn ogen, behoorlijk stuk afgeknipt is, valt het op zich nog wel mee. En tuurlijk was haar reactie prachtig maar op dat moment gilde ik inwendig Geen scharen meer voor de dame voorlopig
Ik heb dit toen ik 4 was ook gedaan, met mijn eigen knutselschaartje. Misschien toch er wat af knippen?
Ag het valt op zich nog wel mee toch? Toen ik ongeveer zo oud was als je dochter had ik ook zulk lang haar en toen heb ik zowel m'n eigen haar als dat van m'n pop geknipt, Toen ik van de kapper. Terugkwam had ik een hele korte Bob (bij m'n oren). Dus wees blij dat niet alles eraf hoefde! En je het groeit wel weer aan.
ja ik snap het wel hoor Hier ook erg lang haar en ik zou ook echt moeten slikken als ze dat zou doen...
Het is maar haar hoor. Ik snap dat hysterische gedoe niet. Huilen om haar? En wat als je dochter zelf aangeeft dat ze geen lang haar meer wil hebben? Zou dat mogen of moet ze lang haar omdat mama dat zo mooi vindt?
Ik zou er persoonlijk niet zo mee zitten aangezien ze gelukkig nog steeds heel mooi lang haar heeft.. Mijn schoonzusje (toen 5 jaar) heeft ook zelf het haar van haar zusje geknipt, nou dan was ik pas gaan huilen.. Ze konden er nog net zo'n kippekont kapsel van maken.. Maar ook dat is weer goed gekomen en ze heeft weer mooie lange haren.. En nu kunnen ze er met zijn allen om lachen! Gelukkig heeft de kapper er wel weer wat van kunnen maken.. Gr. Carlien
Nou als je mij al hysterisch vind dan had je mijn dochter net bij de kapper moeten zien. Ze is hartstikke trots op haar haar en wil het absoluut niet kort hebben. Mocht ze dat op een dag er af willen dan hoeft ze echt geen lang haar te houden omdat mama dat zo mooi vind dus, wees daar maar niet bang voor. Waar je ook niet bang voor hoef te zijn is dat ik er letterlijk een traan om gelaten heb. Soms is iets zeggen gewoon een manier van spreken, geloof het of niet. Hysterisch was ik dus niet maar ik baalde goed toen ik dat zo voor me zag, ja. Kan jij onzin vinden maar zo hebben we allemaal dingen waar we om kunnen balen en een andere dat aanstelleritis vind. Of baal jij nooit ergens van? Lijkt me best fijn.
Nou snap je reactie wel hoor..vind het Prachtig en mijn dochter is er ook super trots op..altijd bang er iemand voor de grap wat af knipt.. En idd groeit het vaak snel weer aan..en kan je er later om lachen hihi
Ach ja, lachen doe ik er nu al wel om als ik terugdenk aan hoe ze apetrots met de plukken haar in haar handen stond en vroeg of ik het niet prachtig vond Maar dat is nu idd achteraf..op dat moment was het heus niet zo heel grappig
kan me voorstellen dat het niet grappig was. Mijn jongste probeerde het 2 dagen geleden ook even, zet zo die schaar erin! gelukkig zie je er nu niets van, maar het is toch ook wle zonde? begrijp je dus best! tuurlijk, dood ga je er niet van, maar ik kreeg ook even een hartverzakking hoor
Ik ook niet... Toen mijn dochter 1,5 was had ze al een behoorlijke bos krullen en best lang haar, maar het moest eraf. Ze trok en trok en trok maar zonder dat we er iets tegen konden doen. Heel haar hoofdhuid raakte er beschadigd en rood door. Dus onze enige optie (nadat we zoveel hadden geprobeerd) was gewoon scheren. Vond ik héél jammer (vooral omdat het er ineens zo raar uitzag, kaal is natuurlijk niet te vergelijken met een paar cm korter) maar zo'n drama maakte ik er ook weer niet van. Vanaf dat het haar weer terug kwam trok ze gelukkig niet meer, en nu is het haar al weer langer dan voor het scheren.
Ik snap ts wel, ik (als kapster) heb veel meiden gehad die kapstertje gespeeld hadden. Nou, als iets zonde is... Een tondeuze op de kruin zetten, complete vlecht eraf. Heb je een foto hoe het nu is ts? Ik ben benieuwd
Ik snap je wel hoor ts. Mijn dochter heeft ook lang haar en zelf vind ze dit ook heel mooi. Als zij zelf de schaar erin zou zetten, zou ik ook schrikken en het heel erg zonde vinden... Nee, inderdaad niet het einde van de wereld, er zijn ergere dingen. Maar op dat moment zou het dat wel heeeeeel even zijn...
@Smnee, om het op 1 lengte te krijgen had het een stuk korter moeten worden maar dat heb ik niet laten doen, kan me niet storen aan die paar korte plukjes. Zodra het weer wat langer is komt dat ook wel weer goed. Ze is van zo:
Dan heb je ook een goede reden om het af te knippen blijft gewoon zonden..vooral als ze er zelf ook trots op zijn..mijn dochter schrok zich rot toen ze is dr voor pluk af knipte groeit gelukkig weer aan
Naar zo gegaan..valt dus best mee nog. T zag er erger uit dan ik dacht. Blijf het wel zonde vinden want tis nog hartstikke scheef..maar toe maar. Komt goed