oh! wat zonde! ik ben er hier bang voor want mn dochter heeft slechte genen wat haren en schaartjes betreft.. hahahah! mn man heeft toen hij vroeger voor het eerst een schaartje op school kreeg meteen voorop zn hoofd gaan knippen en ik heb mn zusje ooit en pony geknipt.. arme kind had geen pony meer.. ik zou ook inwendig gillen hoor! mijn meisje heeft een prachtige bos krullen en zou het echt echt heel erg jammer vinden als ze er ooit in gaat knippen! ik snap je reactie heel goed! en; wat heeft je dochter prachtig mooi haar! het lijkt mooi zo kort maar ik vind dat hele lange veel mooier!
Oeehh wauw ze heeft wel echt prachtig haar! Zo zonde he als ze zelf erin gaan knippen! Ik heb ze vroeger tot over me kont gehad, vind lang haar echt prachtig!
Ik vind je niet hysterisch.. Ik had gejankt as een peuter als mijn dochter dat had gedaan.. Vind trouwens wel dat het haar van je dochter nu mooi gezond en vol oogt. Prachtig haar!
Ik kan me je gevoel goed voorstellen. Zou het ook echt heel zonde vinden als E. dat zou doen! *bergt alle scharen achter slot en grendel op*
Zal het ook laten afknippen tot kortste lengte die ze geknipt heeft. Hoe zonde het ook is... Hopelijk doet ze t dan ook niet meer
Balen.. maar ik vind het ook veel mooier. Lijkt verzorgder, voller en vindt het beter staan bij een klein meisje.