Heb er maar even 1 van internet gehaald... het zijn drie van die setjes met flower stamens ofzo?? Ik kom er met google niet echt uit.
Het is echt heel klein priegel spul. Zijn drie setjes van die dingen in verschillende kleuren totaal 90 stuks staat erop... ik dacht inderdaad iets decoratief of om te knutselen.. maar ben hier niet zo goed mee. Ben bang dat het dan weer heel lang in de kast verdwijnt.
En je hebt nooit gezegd dat je zijdebloem-achtige-knutselambities had? Dan is het wel een apart cadeau
Dat is om de binnen kant van een bloemen te maken, gebruiken ze veel bij suikerbloemen voor op een taart, volgens mij heb ik er nog 1 liggen ga even zoeken
Anica dat heb je echt mooi gemaakt! Waarvan heb je dan de blaadjes gemaakt?? Ik heb het gekregen van mijn schoonfamilie. Die geven altijd meerdere kadootjes en allemaal echt wel leuk hoor! Alleen van dit had ik echt geen idee wat het was..heb het dankbaar aangenomen haha!! Ben meestal wel creatief met naaien enz, maar met dit wist ik echt niet wat het was. Maar nu weet ik nog niet of ik dit gebruiken ga... al vind ik die bloem die anica gemaakt heeft erg mooi!
indd stampers voor gumpaste bloemen. wel een raar cadeau als je dat niet maakt. die roze in het midden van de grote en ook de stampers van de kleinste bloemetjes bijv ook.