Kapsters....wie kan mij helpen???

Discussie in 'De lounge' gestart door dds, 7 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Volgens mij weet ik welk kapsel jij in je hoofd hebt en daar lijkt dit inderdaad totaal niet op. Dat kapsel wat jij bedoelt is wat pittiger. Ik zou het wel op laten scheren, het is nu toch al kort. Dan is het veel meer van deze tijd.

2. Momfulness

Dit zou je goed staan. Ik zou alleen zeker niet meer naar dezelfde kapster gaan. Dat zou ik zelf niet aandurven.

Bijgevoegde bestanden:

• haar 2.jpg
      haar 2.jpg
      Bestandsgrootte:
      17 KB
      Weergaven:
      28
    • haar.jpg
      haar.jpg
      Bestandsgrootte:
      15,6 KB
      Weergaven:
      39
  3. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    sorry nee ik was echt terug gegaan, ik vind het niet mooi. sorry van achter zeker niet, maar van voor vind ik het persoonlijk ook niet denderend.

4. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    \

nou Ts vind zelf ook dat de happen eruit zijn
    en ik kan het niet mooier maken dat het eruit ziet
    en het is gewoon niet netjes geknipt

dan kan ik wel zeggen van wel
    maar dat is ook niet eerlijk

5. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    super kapsel

zelf heb ik ook een kort ongelijk geknikt kapsel
    ben gek op beetje anders
    maar wel goed geknipt zijn

6. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Wel fijn dat jullie zo eerlijk zijn!!! Mijn man en ik waren vandaag in Groningen (koopzondag) en ik voelde me echt lelijk....morgen en dinsdag even werken en dan woensdag gelijk weer naar de kapper:(

7. Momfulness

Je bent hardstikke mooi. Maar ik herken het gevoel.

Stiekem wel benieuwd of je de kapsels op de voorbeelden wat vindt

8. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    jemig.. welke klungel heeft jouw toegetakeld?! je hebt een mooi fris gezicht. en een lekker pittig kapsel zou mooi zijn. maar dit ziet er uit alsof je zelf aan de slag bent gegaan!

idd nieuw tripje kapper en misschien kijken of ze er nog zoiets: van kunnen maken (ik denk wel dat jij veel kan hebben! laat je weten hoe het uiteindelijk is geworden? Je bent trouwens niet lelijk! maar kan me voorstellen dat je je rot voelt als iemand zo je haar doet:( dan zie je maar hoe belangrijk een goed kapsel is voor je zelfvertrouwen.

9. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Het model staat je inderdaad hartstikke leuk, maar t is niet zo best geknipt.... :( Succes de komende dagen! Hopelijk kunnen ze er woensdag iets leuks van maken.

10. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Cherie@: die linker foto had ik meegenomen!!!!Echt serieus!!!!

11. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    gaaaaaaaf!!!! nu nog een keer meenemen dan een andere kapper ;) hahahahha

12. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    idem. staat je opzich wel maar deze kapster die t geknipt heeft mag toch wel even weer terug achter de oefenkoppen staan als je t mij vraagt

13. Smnee

Smnee Niet meer actief

het idee is leuk.. maar het moet ff goed afgewerkt worden. lijkt inderdaad of er happen uit zijn achter.
    bij ons in de salon was het altijd 14dagen garantie, dus wat mij betreft kun je nog ff terug. (wel ff haar collega vragen, zij zelf mag nog wel ff cursusje volgen op modellen...)

14. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    yes kapper in the house [ofnouja ex kapster sinds 1jaar...]

ik vind het idee, wat ze gedaan opzich hebben wel leuk, het model zegmaar.
    die lok aan de voorkant en dan aan de zijkant en achter wat korter, maar ik heb het idee dat de laagjes boven op [bij je kruin] wel aan de erg korte kant zijn[die gaat waarschijnlijk springen] op zich niet erg als je het lekker wild en plukkerig wil hebben, maar als het het wat netter wil dragen, zoals jij dus aangeeft is het lastig. en die onderkant, vind ik ook niet mooi en dan met name die plukjes in je nek...

wat je wel voor ogen moet houden en ik weet niet of ze dat verteld hebben, dit soort modelletjes moet je wel echt altijd fohnen voor een mooi resultaat. en ik weet dat er maar weinig vrouwen/meiden zijn die het haar echt fohnen [dan bedoel ik niet gewoon de fohn er op en er tegenin blazen!]

tja wat zou ik doen..ik vind die lok je leuk staan maar die andere zijkant is nu een beetje..tja..wat is het..die zou ik kort maken, echt oor vrij en een 'piekje'voor je oor, en dan het model helemaal wat a-symmetrisch doen, en achter een stuk korter, maken, niet een volume lijn ofzo, maar mooi slank laten aflopen richting je nek.
    dan klopt het geheel gewoon meer, tis nu alsof ze niet echt 'gedurft' heeft.

succes, en laat je een foto zien, hoe het geworden is?

15. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Je woont toch in Assen?
    Ed en friends is een goede kapper! Als je naar een andere kapper wil(of was je hier geweest, hihi)

Deel Deze Pagina