meiden, ik wil even advies hebben, ik heb de stokke besteld, maar ik snap alleen niet die buggy, want je kan daarbij dus een buggyverkleiner nemen, betekend dat dat die buggyverkleiner dat daar de baby vanaf zijn geboorte er al in kan? want dan annuleer ik de reiswieg, die heb ik dan niet nodig toch? En ik heb ook de maxi cosi adapters besteld, dus ik zou ook de maxi cosi op de stokke kunnen doen. zal ik die reiswieg annuleren? wie heeft ook stokke en kan me hierbij helpen please........
Bedoel je die babyinzet in het zitgedeelte? Een pasgeborene kan echt nog niet in het zitje.. ik heb Jason er pas met 5 maanden ingezet, daarvoor de reiswieg gebruikt. Die is echt wel fijn. De maxi-cosi heb ik er zelf niet zo vaak op gezet. Reiswieg vind ik wel een aanrader hoor nog meer dan het zitje zelf
Het schijnt het beste voor een pasgeboren baby tot 6 maanden zoveel mogelijk te liggen en dus niet rechtop te zitten. In verband met de houding en het ruggetje. De reiswieg heb je dan wel nodig. In d emaxi cosi mag een baby maximaal 2,5 uur zitten, dus zeker voor langere 'reisjes' is de reiswieg fijn zodat hij kan liggen.
De verkleiner die erin zit is alleen bedoeld dat wanneer een kindje voor het eerst in de wandelwagen gaat dat de zit wat verkleint wordt omdat anders de wandelwagen nog wat te groot is. Hij geeft extra steun bij het rechtop zitten. Dus je reiswieg heb je de eerste maanden echt wel nodig. Het beste is tot 6 maanden helemaal plat te liggen. Maxi cosi is eigelijk puur en alleen een autostoel, dus is niet bedoel als vervanger van een reiswieg. De maxi cosi is alleen handig om even snel snel een boodschapje te doen.
Hier staat in de gebruiksaanwijzing dat het babykussen voor baby's van 6-15 maanden is. Onze dochter zit nu net in het zitgedeelte, we hebben veel plezier van de bak gehad, ze had echt niet gelijk in het zitje gekund.
zeker een pasgeboren baby nog niet in het buggy gedeelte zetten. de reiswieg heb je wel nodig. maddox ging er met 6 maanden in en had toen nog wel de verkleiner nodig.