Al een week verkouden

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Linnie1985, 8 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Mijn dochter is voor het eerst echt verkouden. Ze is wel eens een beetje snotterig geweest, maar nu heeft ze echt dikke, groene snot. En het duurt dus al een week en dat vind ik best wel lang. Duurt een verkoudheid bij kinderen langer? Ik ben in de weer met zoutoplossing. Iemand nog andere tips?

2. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    huisarts?
    ik weet niet wat 'normaal' is, hoe lang een verkoudheid aanhoudt bij een kindje, maar als je twijfelt zou ik de huisarts even bellen

beterschap iig voor de kleine meid

3. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.737
    7.507
    113
    Vrouw
    Hier is kleine dame al 3 weken verkouden en de HA vertelde dat dit nog veeeeeeeeel vaker gaat gebeuren. groene snot is goed, teken dat het los komt. een Huisarts doet niet zoveel. lichaam moet het zelf oplossen. zo lang ze geen oorpijn hebben en alleen maar verkouden zijn is er niets aan de hand.

4. XmoniqueX

XmoniqueX Bekend lid

1 jan 2011
    945
    0
    0
    Uden
    Hier ook een mannetje die ruim een week verkouden was. Ben er toch maar even mee langs de doktor gegaan. ook omdat hij nog zo klein is. Hebben we neusdruppels gekregen. Niet de standaard zoutoplossing. Daarnaast deden wij 's ochtends zijn neusje uitzuigen met een uitzuigertje van otrivin. Dit was voor hem echt een verlichting.

5. Fransa

Fransa Niet meer actief

Hier is onze jongste al sinds augustus verkouden. De ene keer zit alles verstopt, de andere keer loopt het goed. Dat laatste is nu het geval. Hij hoest ook al een maandje of 3. Ben sinds augustus er al 3x voor bij de ha geweest maar krijg steeds te horen dat de longetjes schoon zijn en dat het vanzelf moet overgaan. Nou ja, we wachten nog wel een maandje langer... Frustrerend is het wel moet ik zeggen.

Onze oudste is in de 2 jaar dat hij oud is ook meer wel verkouden geweest dan niet.

We doen alle standaard dingen en soms gaat het even wat beter. Maar idd, het zal zeker niet de laatste keer zijn....

6. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Mijn zoontje is al een maand non-stop snotverkouden, echt, het stroomt eruit! Toevallig ben ik vandaag naar de dokter geweest omdat hij ook nog een loopoor heeft. Dat laatste is medicatie voor, moet verholpen worden, maar die verkoudheid hoort er gewoon bij volgens de dokter!

7. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.258
    4.489
    113
    Mijn huisarts gaf aan dat het een hardnekkig virus is wat er nu rond waard, erg verkouden met zelfs af en toe koorts en dat je wel eens 4 weken verkouden ervan kon zijn.

Wij zitten nu in week 3, en zijn met het tweede flesje hoestdrank bezig (deze maal voor de kriebelhoest :D)

8. Mamaloe26

Mamaloe26 Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.236
    0
    36
    CEO Family Ltd.
    Noord Holland
    Hier ook net 3 weken verkoudheid achter de rug, volgens de ha heel normaal.

9. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Bedankt voor jullie reacties! Dat kan dus nog wel even duren.
    Ze heeft er verder geen last van, dus ik was niet van plan om al naar de HA te gaan.
    Zo'n neuspompje heb ik ook nog liggen, daar zal ik ook eens naar kijken, ik heb het nog nooit gebruikt.
    En we sprayen vrolijk verder!

Deel Deze Pagina