Hallo allemaal, Voor ons gaat het nu ook allemaal gebeuren. Ondertussen zijn we 2 jaar bezig met klussen. Maar tot nu toe helaas nog steeds geen nieuwe zwangerschap. In december zijn we een gesprek aangegaan met de gyn,omdat ik vanaf het begin al het gevoel had dat we waarschijnlijk niet via de natuurlijke weg zwanger zullen raken.De gyn vond dat wat te voorbarig,omdat we al een keer zwanger waren geweest(helaas is dat een mk geworden) Uit zaad onderzoek bleek dat mijn mannetje zwak zaad heeft,dus na veel drammen bij de gyn heeft die toch met andere gyn overegt en daaruit blijkt dat we waarschijnlijk niet zwanger raken via de natuurlijke manier. Zijn weer een gesprek aangegaan met de gyn nu wil hij het eerst via IUI proberen ens als dat niet lukt zijn we aangewezen op ICSI. Was wel even een klap,maar ik moet zeggen sinds we dit weten heb ik het ook meer van me af kunnen zetten. Nu zijn we woensdag weer in het ziekenhuis geweest om te bespreken hoe en wat.Nu mogen we morgen(vrijdag) al terugkomen voor de eerste IUI behandeling. Ik vind het allemaal wel heel erg spannend hoor. We worden morgen om 9 uur verwacht,dan moet mijn mannetje zijn potje zaad inleveren en dan gaan ze het zaad bewerken. En dan rond half 11 gaan ze het zaad bij mij weer inbrengen. Ben echt heel erg benieuwd hoe het allemaal gaat. Gaat ineens allemaal heel snel. Sorry voor het lange verhaal.... Groetjes een zenuwachtige Kareltje
zo dat valt allemaal samen in een korte tijd dan! heel veel succes, ik hoop dat je snel zwanger bent. liefs rachel
Fijn voor jullie dat het zo snel kan gaan! Heel veel succes alvast en duimen dat het met IUI mag lukken!
Dank jullie wel meiden. Ik hoop ook inderdaad dat het snel raak mag wezen. De zenuwen beginnen nu echt wel te komen hier. Heb er gewoon helemaal buikpijn van. Zie er wel tegenop hoor,maar heb het er wel voor over. Hoop dat ik morgenavond kan zeggen datt het me erg is meegevallen.
Hey meid, We gaan samen onze eerste ronde IUI in, want ik mag maandag voor mijn eerste IUI! Heel veel succes vandaag en laat je ff weten hoe het is geweest?
Hey meiden, Nou het is achter de rug hoor! Wat een zenuwslopende tijd is dat zeg. Moesten vanmorgen om 9 uur potje zaad inleveren en dan om 10:30 konden we terug komen om de IUI te laten doen. Wat een lange,lange 1,5 uur is dat geweest zeg. Spookt maar door je hoofd heen,stel dat het zaad niet goed is. Maar gelukkig na anderhalf uur bleek het zaad goed te wezen en was het echt 2 tellen werk om het in te brengen bij mij.(zoals de arts al had gezegd) Dus achteraf vond ik het heel erg meevallen. Nu is het weer 14 dagen wachten en hopen dat het gelukt is. Liefs Kareltje
Hey Kareltje, ik hoop dat het deze ronde raak voor je is! Nu nog die slopende 14 dagen afwachten....13 inmiddels! Liefs Nikkie
Succes Kareltje, hoop dat het gelijk raak is voor jullie. Heb je naast je IUI ook hormoonbehandelingen? groetjes Vanilia
Hoi vanilia, Nee ik heb nog geen hormonen naast de IUI. De gyn wilde het eerst zo proberen,en als deze niet gelukt is krijg ik als het goed is de volgende keer hormonen.
Hoi Kareltje, Dat is wel lekker toch om het eerst zonder hormoonbehandelingen te proberen. Als ik de IUI in zou gaan zou ik ook geen hormoonbehandeling willen iv.m. mijn regelmatige cyclus. Nogmaals succes! groetjes Vanilia
Heel veel succes toegewenst, ik hoop dat die vervelende wachtweken snel voorbij zijn voor je en dat je dan posi test. Ik duim voor je! Liefs wolly
Heel veel succes in deze ellendige weken... ik hoop dat de tijd een beetje vooruit gaat en dat je natuurlijk posi mag testen! We duimen!