Hoi,hoi, Nou ik zit nu op dag 6 na de eerste IUI. Heb echt mega pijn in me borsten. Gisteren had ik allerlei krampen in mijn buik echt heel raar. Maar ik ga er vanuit dat het er allemaal niets mee temaken heeft. Anders ga ik mezelf weer gek lopen maken. Moet gewoon rustig afwachten.
Hallo allemaal, Hier weer even een update van mij. Zit inmiddels op cyclusdag 23 en ik moet zeggen de pijn in mijn borsten is er bijna niet meer. Gisterenmorgen was ik echt onwijs misselijk,heb ook heel erg dat de koffie me niet meer smaakt. Wel raar zijn eigenlijk wel de symptomen,maar het lijkt me sterk dat het gelijk raak is nu. Maar als ik de gyn moet geloven zou ik deze cyclus 26 dagen hebben en geen 28,begint behoorlijk spannend te worden. Liefs Kareltje
Nou de eerste IUI is dus negatief. Ben zoals de gyn voorspelde op dag 26 ongi geworden. Helaas,maar gaan vol goede moed verder. Maandag het ziekenhuis bellen,voor een nieuwe afspraak te maken. Ben benieuwd of ik deze IUI wel met hormonen ga doen. Denk dat ik dat wel wil,want daarmee vergroot je de kans toch ietsje meer. Liefs Kareltje
He Kareltje, wat jammer Ik hoop dat je met hormonen een mooie kans krijgt! Ik duim ervoor en volg je in je topic Groetjes Scat
Nou heb vandaag weer een nieuwe afspraak gemaakt met de gyn.Moet maandag de 28e er weer naar toe.Heb nu ook gelijk gevraagd hoe dat nu zit met die hormonen of ik die nu erbij ga krijgen,maar de gyn heeft dus besloten dat die daar nog mee gaat wachten.(het zal wel,hij heeft er voor geleerd ik niet,maar ik had zoiets van met 2 eitjes heb je meer kans)Ga het maandag wel aan hem vragen waarom het zonder hormonen gedaan word. De assistent vertelde dat er een aantekening in mijn dossier stond dat ze 3 IUI willen proberen en daarna ICSI..... Ik wacht maar geduldig af,en zorg maar weer voor een lijstje met vragen maandag. Zodra ik meer weet laat ik het weten. Liefs Kareltje
oh balen meid dat je ongi bent geworden hoop echt dat het jullie gaat lukken met iui heel veel succes en hopelijk is het snel raak
Heel veel succes met je gesprek Maandag Heel goed dat je het voorbereid met vragen op papier, dan kun je ook niks vergeten. Hoop dat het nu allemaal duidelijk wordt en dat je precies weet waar je nu aan toe bent Groetjes Scat
@caruli Is inderdaad balen dat ik weer ongi ben geworden,maar ik had er wel op gerekend hoor.Dus het kwam niet totaal onverwacht.Ook al begon ik ff flink hoop te krijgen toen ik s'middags nog niet ongi was,maar helaas begin van de avond was het er toch weer.Ik hoop ook dat het gaat lukken met IUI,(maar iets in me zegt dat ik toch op ICSI aangewezen ben.) Ik ga voor jou ook heel hard duimen! Liefs Kareltje
@scat, Ik hoop inderdaad als ik het op papier heb staan dat ik me dan niet laat overroellen door hem.Gelukkig zit ik daar niet alleen,mannetje is er ook bij.Volgens mij weet je nooit helemaal waar je aan toe bent,maar meer duidelijkheid zou wel lekker wezen,vooral ook omdat het allemaal zo onbekend is. Hoe is het verder met jou?Begin je al wat te merken van je 2e ICSI? Ik duim ook voor jou heel hard mee. Liefs Kareltje
Heel veel succes maandag bij je afspraak. Ik hoop voor je dat de 2de IUI positief zal zijn. Ik ga voor je duimen! Liefs wolly
Dank jullie wel meiden. Ik ga voor jullie ook hopen en duimen. Spannende tijden allemaal weer voor iedereen.
Gaat goed met mij Kareltje, ik begin heel licht te merken dat er meer follikels groeien want ik voel mijn zij aan beide kanten! Vrijdag om 10.00 zal ik het weten want dan heb ik de eerste follikelmeting. Nogmaals succes met jullie gesprek, go for it Groetjes Scat
Update: Vandaag hadden we weer een afspraak staan voor de gyn. Moest weer een fm meting gedaan worden. Nou dat zag er allemaal weer prima uit,zat alweer een mooi eitje van 17mm. We hebben deze maand weer een 28 dagen cyclus. Donderdag mogen we weer komen voor de 2e IUI behandeling. Het is nu ook duidelijk geworden waarom ik geen hormonen krijg bij de IUI behandelingen.Omdat het een zaadprobleem is en mijn eisprong en eitjes er gewoon prima uitzien doen ze geen hormonen geven. Ook hebben we vandaag te horen gekregen dat ik 3 IUI behandelingen krijg en dat ze daarna gaan beginnen met ICSI. Groetjes Kareltje
oh meid spannend zeg hopelijk gaat het met deze poging wel lukken ga ook heel hard voor jou duimen! heel veel succes
Update: Donderdag was het weer tijd voor de 2e IUI behandeling. Nou het viel allemaal reuze mee. Wel had ik even zo iets van au met het inbrengen van het slangetje. 2 uur na het ziekenhuis ging ik naar de wc en verloor heel veel slijm op dat moment met iets bloed,dus ik denk dat ze iets geraakt hebben met inbrengen. Zitten nu weer op de wachtbank. Liefs Kareltje
Dus jij zit ook op het wachtbankje. Jij met je 2e IUI-poging .. ik met de 2e ICSI-poging dus ik kom je gezeldschap houden op de wachtbank. Gezellig ! Thee met een koekje : Ik duim hard voor je Groetjes Scat
@scat Nou lijkt me gezellig een kopje thee erbij te hebben op de wachtbank.Maakt het wachten misschien korter. Wel spannend weer,ook voor jou duim met je mee dat je een positieve test in handen hebt. Wanneer kan je testen?Op valentijnsdag? Liefs Kareltje