Kareltje gaat beginnen met IUI

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door kareltje, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kareltje

kareltje Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.144
    0
    0
    Hoi meiden,

Lief dat jullie zo meeleven met me.Dat doet een mens goed.
    Ik probeer het inderdaad wel positief te blijven zien,maar je wil zelf zo graag ook is een posi test in handen hebben.

Verder is mijn ongi alweer bijna weg.
    Dus we kunnen ons weer gaan voor bereiden op de volgende IUI poging.
    Dit zal de laatste wezen en dan gaan we over op ICSI.

Liefs Kareltje

2. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Ja, het blijft lastig, om het positief in te blijven zien. Maar je bent weer op weg naar een nieuwe poging. En we duimen allemaal heel hard om te zorgen dat deze wel gaat lukken!

Overigens hebben wij zelf deze maand een andere strategie. Normaal gesproken proberen we het namelijk altijd positief in te zien, maar dat heeft nooit resultaat gehad. Nu gaan we ervanuit dat het deze maand niet lukt. Als dat blijkt te kloppen en ik test negatief, gaan we uitgebreid sushi eten. :) Is niet helemaal hetzelfde als een posi-test dus, maar voor mij in ieder geval iets om een beetje naar uit te kijken. Misschien werkt het voor jou ook? Ik voel me namelijk wel een stuk beter dan vorige maand, veel minder alsof ik op een tijdbom zit.

Heel veel succes met deze nieuwe iui-poging.

Dikke knuffel, SRB

3. sjolie

sjolie Actief lid

11 dec 2006
    393
    0
    16
    verzorging
    friesland
    hoi kareltje

Echt balen, toch weer ongie geworden dus.
    Heel veel sterkte.

groetjes sjolie

4. kareltje

kareltje Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.144
    0
    0
    Hoi meiden hier weer even een update:

Vandaag voor de follikelmeting naar het ziekenhuis geweest.Had zelf al het idee dat ik deze cyclus een kortere cyclus zou krijgen.Dit blijkt dus ook zo te zijn,want nu gaan we op dag 13 al een ei krijgen.
    Mijn ei was al groot 2.1 de gyn wil deze IUI (tevens laatste) extra zijn best doen.Dus de gyn besloot om het deze keer met pregnyl te doen.
    Nu moet ik vanavond om 22:00 terugkomen in het ziekenhuis om de pregnyl te laten zetten,en dan hebben we woensdagmorgen om 10:30 de IUI.
    Dus word weer spannend.

We gaan weer duimen.

Liefs Kareltje

5. Butterfly1977

25 feb 2008
    12
    0
    0
    Beuningen
    Hey meiden, wij hebben in oktober 2007 onze 1e IUI gehad, helaas mislukt, in november de 2e: ook weer mislukt. Gister onze 3de IUI gehad, nu maar weer afwachten. Ik gebruik geen hormonen omdat mijn mannetje slecht zaad heeft en bij alles goed lijkt.

Wens jullie allemaal heel veel succes !

6. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Hee Kareltje, superspannend! En over een half uurtje al in het ziekenhuis de spuit dus.

Dit moet toch geluk brengen, dat er nu al zo'n groot ei is? Heel veel succes! Kom je daarna ook in het item van Wies bij ons op de wachtbank? Daar zitten we met zijn vijven in hetzelfde schuitje.

Dikke knuffel! Ik duim voor je!

7. kareltje

kareltje Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.144
    0
    0
    Update:

Nou vandaag was het weer zover hoor,de 3e en tevens laatste IUI behandeling.Ging allemaal weer goed.Hoop dat er voor ons ook gewoon gaat gelden 3x is scheepsrecht!
    Zo niet dan gaan we over op ICSI,en daar zie ik wel tegenop.
    We gaan weer flink duimen.

Liefs Kareltje

8. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Ik duim weer keihard met je mee hoor! Heel veel sterkte!

In ieder geval heel positief dat de iui goed ging, dat is een goede start toch! Succes op het wachtbankje :)

9. sjolie

sjolie Actief lid

11 dec 2006
    393
    0
    16
    verzorging
    friesland
    hoi Kareltje

Spannens weer, ik ga keihard voor je duimen.
    Succes met de 2 wachweken weer

groetjes sjolie

10. kareltje

kareltje Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.144
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik hoop dta al dat duimen geluk mag brengen deze ronde.

11. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Hee, hoe is het met je? Kom je de wachtdagen een beetje door?

Knuffel!

12. kareltje

kareltje Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.144
    0
    0
    Hoi,hoi,

Moet zeggen dat ik er nog weinig bij stil sta,maar dat komt meestal pas de laatste dagen.
    Voel sinds een uurtje wel steken,maar dat hoeft niets te betekenen.Merk wel dat ik deze keer een pregnyl spuit heb gekregen.(kan nu lekker de hormonen de schuld geven)
    Hoop dat het deze ronde gewoon raak is,want ik zie wel erg op tegen het icsi traject.Vooral omdat je niet weet wat je precies te wachten staat.

Hoe is het verder met jou dan?Net weer de duivels op visite zie ik,altijd weer ff een klap.Hopen dat de volgende IUI wel raak mag wezen.

Liefs Kareltje

13. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Ja, inderdaad, stomme duivels... Maar goed, nieuwe ronde, nieuwe kans, vanmorgen had ik mijn uitgangsecho en komende maandag is de eerste fm, dus we zijn alweer fijn op weg.

Is dit jouw laatste iui? ICSI is inderdaad weer gelijk een grote stap verder. Hebben jullie keus of je nog langer iui mag doen?

14. kareltje

kareltje Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.144
    0
    0
    Inderdaad het begin van de nieuwe ronde is weer gemaakt (positief blijven)

Klopt wij zijn met de laatste bezig.Nee wij kunnen niet kiezen om nog meer iui te doen,de arts wil verder met icsi.Ik wil dat eigenlijk ook wel(als ik diep van binnen kijk)iui was eigenlijk geen optie voor ons,maar de gyn wilde het toch geprobeert hebben.

15. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    En je weet ook maar nooit he! Ik duim voor je dat je volgende week gewoon fijn positief test.

Knuf!

16. kareltje

kareltje Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.144
    0
    0
    Hoi,hoi,
    Hier weer even een update:
    We zitten ondertussen op dag 20.
    Ik voel van alles in mijn buik sinds vandaag,mijn boobs doen mega pijn,maar dat komt denk ik door de pregnyl.

Heb vandaag de gyn gebeld,om alvast een afspraak te plannen voor de uitleg van het hele icsi verhaal dat kan pas over 3 weken :confused: :confused:
    Daar had ik niet op gerekend,had eigenlijk gehoopt dat ik gelijk mocht beginnen als deze laatste IUI niet gelukt zou zijn,wat ik van veel andere meiden lees.Beetje tegenvaller.
    Nu duurt het dus 3a4 maanden voordat er een eventuele terugplaatsing is........ :( :(

Ben best heel erg verdrietig momenteel.
    Heb al heel wat :cry: :cry: gelaten vandaag.

Lief Kareltje

17. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Hallo,

Het is geen goede dag op het forum geloof ik. Ik log net in en zie een hoop traantjes.

Ik geloof wel dat er veel meer mensen een paar maanden moeten wachten na de iui voor ze aan icsi mogen. En hoe naar het idee ook is, het is voor je lichaam misschien wel goed, om even van alle hormonen af te zijn.

Maar goed, dat soort rationele dingen wil ik ook nooit horen als ik me rot voel :)

Even over de andere boeg dus: lieve Kareltje, ik duim voor je dat het deze maand gewoon goed gaat komen met de iui!

Sterkte!

Dikke knuffel!

18. kareltje

kareltje Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.144
    0
    0
    Nou hier is het weer over en uit.

Vanmorgen hebben de :evil: :evil: zich weer gemeld.

Ik baal er echt enorm van.

Gaan nu het ICSI traject in,hebben 28 maart de eerste afspraak staan.

Tot die tijd ga ik proberen,helemaal niet meer bezig te zijn met zwanger worden.

Liefs Kareltje

19. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Mocht je toch nog langs komen: knuffel! Vind het zo naar voor je...

xxx

Deel Deze Pagina