Goed nieuws kareltje! Mooie score! Nu gaat t snel. Voor je t weet zit je op de wachtbank... Spannend hoor! De duimen draaien nog steeds. Liefs, Vietje
Hey Kareltje, Jij loopt toch ook in Voorburg in het ZH. Je krijgt denk ik pas maandag tp als je vrijdag punctie hebt. Je mag zaterdag bellen als er bevruchting is. Succes, groeten mirjam
@mirjam Wij lopen inderdaad ook in Voorburg in het ziekenhuis. Alleen word daar de bevruchting gedaan en het terugplaatsen,de punctie word in een ander ziekenhuis gedaan(dit is een transportziekenhuis) Ik ben heel benieuwd wanneer het allemaal plaats gaat vinden.Morgenvroeg weten we het allemaal @srb Dank je wel,ben toch wel weer zenuwachtig aan het worden hoor. Hoe is het bij jou nu dan? XXXXXXXX Kareltje
Hey meiden, Nou ik ben vanmorgen weer in het ziekenhuis geweest voor de 2e fm. Was allemaal goed,er zijn in totaal 11 grote eicellen. Aan de ene kant 7 en aan de andere 4. De gyn hoopt dat er 8 goeie overblijven. Vrijdagmorgen om 7:45 heb ik de punctie. Vind het allemaal erg spannend hoor. Zie er ook wel tegenop hoor,maar ik probeer het maar over me heen telaten komen. Vrijdag horen we meer. Liefs Kareltje
Goed nieuws dus! Hopelijk krijgt de gyn gelijk, 8 is een mooi aantal. Ben benieuwd hoe de punctie is, ik kan me er zelf nog niet zoveel bij voorstellen. Ondertussen ga ik in ieder geval heel hard voor je duimen. Dikke knuf!
Hier even een update: Schandalig dat ik zo lang niets heb geschreven,maar ik zit momenteel ook in een verbouwing dus weinig tijd. De punctie is me echt 300% meegevallen. Heb er echt heel weinig van gevoeld. Was echt super zenuwachtig,maar toen we eenmaaal begonnen waren was het over ook. Er zijn in totaal 11 eitjes weggehaald. We mocten zaterdag bellen of er bevruchting wa geweest. SPANNEND zeg echt zenuwslopend. Uiteindelijk het verlossende telefoontje. Er waren 4 eitjes bevrucht!Persoonlijk vond ik het weinig,dat betekend 60% mislukt. Maar goed we mochten maandagmiddag om 14:0 komen voor de tp. Had echt de zenuwen maandag. Er waren 3 goeie emmy's en 1 mindere. We hebben de beste terug laten plaatsen. Heb gelijk een hand op mijn buik gelegd en gezegd dat deze emmy lekker moets blijven zitten! Ik hoop over 14 dagen een posi test te hebben. We zijn nu in de wachtweken terecht gekomen. Liefs Kareltje
Spannend Kareltje! Logisch dat je weinig online bent, met zo'n verbouwing. Het leidt wel lekker af in ieder geval Wat hebben ze met de andere twee toppertjes gedaan? Ingevroren voor de volgende keer? Ondertussen veel tegen je emmy praten he, dat helpt Dikke knuffel!
@srb Inderdaad afleiding volop op het moment. Óver de andere emmy's krijgen we nog bericht. Ze moesten eerst nog verder gaan met delen voordat ze ingevroren kunnen worden. Ik hoop dat dat kan.Maar ik hoop dat deze emmy die ik bij me draag het beter doet.! Ik betrap me erop dat ik er inderdaad tegen praat,hahahah wel raar idee hoor.Hou ook veel mijn buik vast,gaat vanzelf. Liefs Kareltje
We zijn weer een paar dagen verder he. Hoe is het nu? Wanneer mag je precies testen? Ook op 10 juni? xxx
Hoi,hoi, Hier gaat het allemaal zijn gangetje. Heb wel symptomen dat ik denk het kan raak zijn,maar ik zit natuurlijk ook vol hormonen dus daar geef ik het de schuld aan Gisteravond toen ik in bad lag werd ik toch een partij :-& heeft echt heel lang geduurt,en als ik ging zitten werd het minder.Heel raar. Verder ben ik erg moe,maar dat kan ook door de progosteron komen. (wil mezelf niet gek maken) Ik mag vanaf 7 juli testen........ Dus 3 daagjes voor jullie. Dus nog een weekje spannend hier. Verder bij jullie ook alles goed? Weer een beetje over de kwaadheid heen? Liefs Kareltje
Dank je wel Caruli. Wij hopen het natuurlijk ook. Maar ik hou er heel goed rekening mee,dat het ook niet gelukt kan zijn. Ik zie dat het bij jou nog even duurt voor jullie weer beginnen. Spannende tijd weer. Liefs Kareltje
Vandaag hadden we post van het ziekenhuis. Het was de brief over de emmy's die niet terug geplaatst waren. Die moesten zich eerst verder delen voor dat ze eventueel ingevroren konden worden,helaas is dit dus niet gelukt. Ik vond dat wel een tegenvaller.Had zo gehoopt dat ze het goed zouden doen. Hoop dat de emmy die k bij me draag het wel aan het overleven is.Ben wel heel bang geworden dat het gaat mislukken. De brief komt net een paar dagen te vroeg ( had het liever na de testdatum geweten) Word er onzeker van. Nou ik ga nog een paar dagen hard duimen. Liefs Kareltje
Ik denk dat het hier over en sluiten is. Heb sinds gister met het inbrengen van de ustrogen rose verlies,dus zal wel ongi gaan worden. Voel me echt ongelofelijk kl*te nu . Kareltje
Oh, dat is geen fijn gevoel zeg. Maar het zegt inderdaad nog niets. Misschien valt het mee. Ik duim keihard voor je! xxx
Nou meiden bedankt voor het duimen,maar het heeft helaas niet geholpen. Ik ben vanmiddag meer bloed gaan verliezen Heb aardig wat traantjes gelaten. Heb het ziekenhuis gebeld of ik door moest gaan met de progestan,maar daar kon ik mee stoppen. Morgen mijn eigen arts maar bellen,hoe we verder gaan. Voel me echt super kl*te. Waarom nou niet vraag ik me continu af. Ben zo bang dat het nooit lukt. Liefs een verdrietige kareltje