Hoi meiden, Ik heb dus ff een vraagje aan de meiden die ook een cryo tp hebben gehad. Hoeveel dagen na de tp (en de pregnyl) hebben jullie getest? Ik heb afgelopen woensdag (2 juli dus) een cryootje teruggeplaatst gekregen en mag 17 juli pas bloed laten prikken en 18 juli bellen voor de uitslag. Nu ga ik 16 juli zelf al wel een test doen, maar zou dat eerder kunnen denken jullie? Groetjes, Sandra
Is dat dan niet hetzelfde als met een gewone TP? Ik mag altijd 15 dagen na punctie testen, dus dat is 13 dagen na TP. Pregnyl is gewoon na 10 tot 12 dagen uit je lichaam. Wanneer heb je de pregnyl gespoten?
Ja dat weet ik dus net niet of het hetzelfde is als met een gewone tp.... De pregnyl heb ik donderdag 26 juni al gehad.... Dus dat zou betekenen dat ik aanstaande woensdag of donderdag al zou kunnen testen.... Nou ja, ik wacht eerst nog maar een paar dagen af he
Wat ik toen eens begrepen heb is dat je met een cryo eerder kan testen. Dit zou heel goed afhankelijk kunnen zijn van het beleid + wel of geen Pregnyl. Je kan ook een cryo in eigen cyclus terug laten plaatsen. Eerder proberen kan altijd natuurlijk...maar het heeft risico's. Succes
Thanks Elmo. De cryo is idd in mijn eigen cyclus teruggeplaatst, maar we krijgen dan wel altijd de Pregnyl spuit.... Nou ja, ik wacht gewoon maar ff 'geduldig' af
als je pregnyl spuit moet je wat later testen zonder mag je 12 dagen na tp al testen heel veel succes meid