Hallo Dames, Nu ben ik al best in veel dierentuinen geweest maar binnenkort gaan we weer eens een keer naar de dierentuin toe En nu vroeg ik me af welke dierentuin is voor jou nou het leukste? Er lopen overal beesten duh maar pure nieuwsgierigheid. Dochterlief is bijna jarig maar valt doordeweeks en op haar echte verjaardag wil ik dan naar de dierentuin met het gezin en wat familie en ben nooit echt met een grote groep naar de dierentuin geweest behalve met school wil het wel gezellig hebben natuurlijk en dus ook waar je het best kan eten met een grote groep etc. Volgens mij kom ik nu heel dom over
Met stip op een: ouwehands dierenpark. Daarna op volgorde van bij ons populair naar minder: burgers zoo, dierenpark emmen, diergaarde blijdorp, amersfoort.
Wij hebben bijna overal abonnementen gehad dus dan raak je wel uitgekeken op allemaal op den duur. Hebben nu gekozen voor praktisch dus het meest dichtbij. Denk dat t allemaal prima is. Zou kijken of je bijvoorbeeld binnenspeeltuin zoekt etc en daarop selecteren.
Burgers zoo! En als je een wat kleinere dierentuin zoekt, is Blankendael ook heel erg leuk (bij Warmenhuizen)...maar denk dat dat vooral is als je niet zo ver wilt reizen en in de buurt woont
Ik ben in Nederland bij Blijdorp geweest, Artis, Burgers Zoo en Ouwehands dierenpark maar van dat groepje vind ik Burgers Zoo het leukst. Ik denk dat het komt omdat ik er zulke goede herinneringen aan heb (puberuitstapjes met vriendinnen). Binnenkort ga ik weer naar Artis vanwege de actie v/d Dekamarkt; maar dat was meer omdat we er toch al boodschappen deden. Voor Artis zou ik geen entreekaartjes kopen. Antwerpen zoo is trouwens niks aan - maar goed, dat is niet in Nederland.
Is Ouwehands in Rhenen? Dan die! Vooral voor kids de leukste en prachtig Beren Bos. Amersfoort vind ik klein, maar toch erg leuk. Gaia Zoo is absoluut ook een geweldig park... Oeff en die mannen in de roofvogelshow!! Blijdorp en Burgerszoo vind ik ook mooi. Artis is echt een tegenvaller. Binnenkort gaan we naar Blankendaell en Hoenderdaell, 2 kleine parken, iemand daar wel eens geweest? Verder ook in Monde Verde geweest, mooi park, maar is niet echt een dierentuin, ze hebben wel dieren, maar ook attracties en tuinen. Al vond ik wel dat sommige tuinen een likje verf konden gebruiken. Emmen nog nooit geweest.
Ik vind er een paar heel erg leuk, favorieten zijn hier: Blijdorp Beekse Bergen Dierenpark Amersfoort Apenheul Gaia Zoo
Wij zijn ook al in een aantal dierentuinen geweest natuurlijk maar nu met een grotere groep dus Ga nu op andere dingen letten dan anders.. Qua eten etc en speeltuin dat wel iedereen er kan zitten etc heb me er nooit zo in verdiept.. We zijn trouwens een keer ik Ouwehands geweest en toen was het berenbos dicht is dat echt iets dat je niet missen moet ?
Burgerszoo ben ik t meest geweest van alle dierentuinen .. Is inderdaad leuk.. Ik denk weleens aan Artis ben er geweest in groep 3 verder nooit .. Maar me vriend zegt "nee joh veel te klein daar!" Vroeger leek het natuurlijk groter .. Hoor vaak niet zulke blije verhalen erover..
Emmen! Alleen wacht dan even een jaartje tot wij de nieuwe dierentuin in Emmen hebben! Die moet echt zóóó mooi worden. Olifanten overdekt. En dan kun je er met een bootje langs varen! Als de olifanten dan in het water zitten, zit je er griezelig dichtbij! Ik kan niet wachten haha.