Hoi allemaal, Mijn dochter kruipt sinds een tijdje achteruit, vooral in bed en in de box. Is dit de voorbode van vooruit kruipen? Deden jullie kindjes dit ook? Groetjes Marijke
of ze blijft zoals mijn dochter deed achteruit kruipen was echt een gek zicht maar ze is dat blijven doen tot ze stapte. ze is nu 16 en geloof me ze kan vooruit kruipen ook hoor
Ja, ook hier achteruit kruipen. Tot ze erachter kwam dat ze iedere keer 'vastliep' . Nu rolt ze de hele kamer door. En heel regelmatig tilt ze haar knieen op om een poging tot kruipen te doen maar daar heeft ze de kracht nog niet voor. Wat dan weer frustratie geeft...Erg leuk om die ontwikkeling te zien
Ja dat doet Sterre dus ook, ik geloof dat ze nog niet helemaal begrijpt hoe je vooruit gaat, want ze kan echt super frusti worden als ze achteruit tegen de muur aan zit, en dan dus niet "verder" kan
Hier ook zo'n slimpie die elke keer vast zit onder de bank, kast etc haha. Ben nieuwsgierig of hij ooit nog vooruit gaat kruipen. Volgens mij is zijn volgende stap staan - lopen. Ik blijf maar horen dat het normaal is dus we blijven de humor er maar van inzien. De kleine helaas wat minder want die geeft weer een schreeuw wanneer hij vast zit haha.