Tandjes...

Discussion in 'Baby en dreumes' started by MissPuma, Feb 21, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

Dec 29, 2005
    4,389
    0
    0
    Hey meiden,

Ik heb het idee dat Keano een tandje gaat krijgen binnenkort.
    Het zit namelijk zo:

- Heeft veel diareeluiers
    - Heeft ineens uit het niets luieruitslag
    - Is veel huilerig
    - Is hangerig
    - Heeft een erg rood wangetje aan de linkerkant
    - Wilt ineens zijn flessen niet meer drinken...(weet niet of dit ermee te maken heeft...) hij knaagt meer op de speen als anders, en het kost gewoon moeite om de fles te geven aan hem...begint ook te huilen als de speen in zijn mond komt.
    - Kwijlt ook heel veel
    - Sabbelt op alles wat ie in zijn mond kan doen

Wijst dit op het krijgen van een tandje of is het misschien iets anders...vind het eigenlijk wel vroeg...

liefs, misspuma

2. Niet meer actief

het is goed mogelijk. Yanouck had met 4 maanden al haar 1e tandje en nog geen week later nummer2. Ze is nu 8 maanden en is nu opweg naar tandje nummer 7 heb hem al zien zitten.

3. manouk

manouk Actief lid

Apr 26, 2006
    291
    0
    0
    hey misspuma,

Onze kindjes zijn bijna even oud en ik herken precies alle kenmerken die jij beschrijft.
    Ik hoor iedereen in mn omgeving zeggen; Ow dan zal ze wel snel tandjes gaan krijgen maar ik heb tot nu toe nog niks in haar mondje ontdekt. Even afwachten maar...
    gr,
    Manouk

4. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

Dec 29, 2005
    4,389
    0
    0
    Tja het is ook even afwachten...we zullen wel zien!
    Ik kreeg ook met 4 maanden mijn eerste tandje en mijn man ook dus de kans is groot, ik weet niet of het erfelijk is...

liefs, misspuma

5. karin29

karin29 Bekend lid

May 29, 2006
    663
    0
    0
    mama
    noord brabant
    Hoi Mispuma,

Ja precies herken het meteen. Damiën heeft dezelfde symptomen.
    Ook zuigt hij heel veel op zijn lippen en heeft witte plekjes op zijn tandvlees wat is opgezet. Heb hem druppels van VSM gegeven die hem lijken te helpen tegen de pijn, is alleen van korte duur. Het is gewoon zielig om te zien. Hoop dat hij vanacht wat kan slapen. Het is overdag in ieder geval niet gelukt. Hoop dat het morgen wat beter met hem gaat.
    Groetjes Karin

6. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

Dec 29, 2005
    4,389
    0
    0
    Ik geef Keano ook die druppeltje van VSM, en ik zie ook kleine witte puntjes onder zijn tandvlees...

liefs, misspuma

7. manouk

manouk Actief lid

Apr 26, 2006
    291
    0
    0
    hey misspuma,

Estel heeft vandaag echt 3 uur achter elkaar gehuild. Ik kon haar echt niet troosten. Het was zooo zielig. Maar ik keek net in haar mondje en er zat opeens in haar bovenkaak, helemaal bovenin, een hele grote witte bobbel.

liefs,
    Manouk

Share This Page