Dag mama's, Willen jullie eens meedenken? Ik geef mijn kindje van 5, 5 volledige borstvoeding. Ze krijgt nu wel al fruit in de ochtend en groente bij het avond eten. De ochtend (wakker worden) en de avond borstvoeding wil ik zo lang mogelijk blijven geven. Maar wanneer geven jullie pap? Ik lees en hoor vaak de ochtend of avond voeding, maar hoe doen borstvoeding gevende mama's dat? Gr. Jasia
Gewoon helemaal niet.. pap is helemaal niet nodig.. je kunt beter een boterham geven als ze meer willen dan borstvoeding..
Niet. Bij mijn dochter ook wel 's geprobeerd omdat ik dacht dat het moest of zo hoort. Maar ze vind het vies en weigert het te eten. Nouja dan ga ik er geen drama van maken, ze krijgt gewoon geen pap.
niet nodig hoor! als je straks brood gaat geven krijgt ze dr granen...pap is eigenlijk overbodig! ik heb borstvoeding en kunstvoeding op den duur gecombineerd en mn oudste had ik wel es een papfles gegeven, toen ik afbouwde en alleen avond borstvoeding gaf... bij de jongste nog nooit pap gegeven, aangezien hij vanaf 6 mnd gewoon brood at ( weliswaar eerst korstjes enz )
Het kan als ontbijt. Ik weet niet meer precies hoe oud hij was, maar op een gegeven moment was hij toe aan ontbijt. Ik denk met een maand of acht, negen. Dan kan je brood en borstvoeding geven, maar op werkdagen was het sneller om even te kolven en dan pap van de borstvoeding te maken. Vond hij heerlijk!
Niet Gewoon borst als ontbijt en een knabbel boterham daarna. Ik gaf wel eens pap toen hij minder voedingen ging drinken en er dus melk vanuit het kdv mee naar huis kwam die op moest (want uit de vriezer). Dat was dan een beetje biobim in de fles. Voeren is nooit een succes geweest.
Hier ook nooit pap gegeven. Ben vanaf 6 maanden begonnen met broodkorst tussen de middag, dat werd al snel een boterham en vanaf 7,5 maand ofzo een halve boterham direct sochtends na de borstvoeding.
Hier bij de 2e ook geen pap. Hij vond het niet lekker en at idd wat later gewoon een boterham en melk.
Ook niet.. De oudste met 6 maand groente en fruit, 7 maand brood. Nu met 5,5 maand begonnen met hapje, wil nog niet echt lukken. Ze heeft koemelkallergie, pap is dan al helemaal lastig. ga over een paar weekjes met brood beginnen. Zie de waarde niet van pap bij borstvoeding op verzoek.