Innestelingsbloeding???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door knor1981, 8 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knor1981

knor1981 Fanatiek lid

19 nov 2014
    1.640
    261
    83
    Even in het kort mijn verhaal.
    Ben 35 en in de vervroegde overgang weten we sinds kort, daarom zijn we beland bij ivf kliniek in Düsseldorf.
    Zonder clomid heb ik zelden een eisprong. Omdat we bezig zijn met Düsseldorf (30 maart hebben we daar bespreking van ons behandelplan) heb ik deze cyclus geen medicijnen gehad en ook geen idee of ik een eisprong heb gehad.
    Nu hebben we het op dag 12, 13 en 20 "gezellig gemaakt" om het zo maar te zeggen.
    Afgelopen maandag zat ik o p dag 25 en maandag en dinsdag heb ik een paar druppels bloed verloren, wat helder en dinsdag oud bloed.
    In theorie zou dit een innestellingsbloeding kunnen zijn toch? Heb dat verder nooit gehad, als ik menstruatie had was het ook meteen goed raak.
    Hoewel mijn eicellen van slechte kwaliteit zijn en ik niet vaak spontaan een eisprong heb ben ik toch heel benieuwd of er dan toch nog op de normale manier wat kan gebeuren.

Hoe lang na een innestellingsbloeding kun je testen?
    Gezien het uitblijven van mijn eisprong weet ik ook nooit wanneer de ongi eraan zou komen.

2. knor1981

knor1981 Fanatiek lid

19 nov 2014
    1.640
    261
    83
    Niemand een idee

3. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Geen idee, zou over 5 dagen testje er tegenaan gooien. Vanaf dat t ingenesteld is ga je toch hormoon aanmaken? Of zeg ik nu iets raars...

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Kan ook goed een ovulatiebloeding zijn helaas.

Als het innestelbloed was, zou je nu al een test kunnen doen. Vanaf innesteling maak je namelijk HCG aan. Daar zou nu dan een licht streepje op te zien moeten zijn, op een vroege test of gevoelige Kruidvat 2 voor 5 euro dus.

Innestelbloed komt overigens vaker niet dan wel voor.

Veel succes met testen!

5. Linda468

Linda468 Lid

20 nov 2016
    68
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik had zeker weten op een maandag innesteling bloeding en woe testte ik positief. Nod was donderdag. Dus vrij kort na de bloeding kon ik testen. De innesteling bloeding was een streep in m'n ondergoed bruin bloed

6. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Ik denk eerder aan een ovulatiebloeding, zeker omdat je niet weet of en wanneer je een eisprong hebt gehad.

maar,, 2 á 3 dagen na een vermoedelijke innesteling zou je positief kunnen testen

Deel Deze Pagina