Hallo! In de catalogus van Prenatal zag ik bij babykamer ´Ikke´ , op blz.40, een leuk idee om van karton letters te maken en deze te beplakken met behang, stof of cadeaupapier. Maar hoe krijg ik in vredesnaam zulke mooie letters... Wie heeft dit idee zelf al eens tot uitvoering gebracht of heeft tips om aan mooie patronen voor voorbeeldletters te komen...
Als je een mooi lettertype hebt op je computer, kan je die groot uitprinten, op karton plakken en uitknippen. Succes!
Daar kom ik weer: Scrappen! Bij sommige scrapbookwinkels verkopen ze megagrote letters van karton (www.scrapbookwinkel.nl, daar heb ik ze wel eens gezien). Leuk papiertje erbij en knippen en plakken. Als je dat nou niet kan vinden, kan je altijd op mp even kijken of er iemand is die het voor je uit kan stansen met de Cricut XL. Ik heb alleen z'n kleinere broertje en die kan niet uit grijsboard stansen en ook niet zo groot (max. 5,5inch), maar die grote kan geloof ik tot 12, inc (30,5 cm). Linda
ja dat is wel een leuk idee..k denk datje het beste gwoon kan uitprinten zoals er al werd gezegd.. en wat is dan precies de bedoeling? Ga je dan van het woord IKKE de letters versieren en aan de muur hangen ofso of plakken?
Babykamer 'Ikke' heeft als voorbeeldletters de naam LOTTE. Ik wil dus de letters van de naam van mijn dochter gaan maken en op de muur hangen/ plakken. Kijk anders eens in de catalogus of op de site van Prenatal, dan kun je zien wat ik bedoel.
goed idee wou ik net gaan doen hihi bedankt mimi echt een leuk idee ik weet zelf nog niet wat het wordt dus ik kan niet alvast de naam gaan maken maar een andere alternatief als ikke is ook wel leuk tog hihi